چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14367
منتشر شده در سه شنبه, 18 شهریور 1399 15:23
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال التعاون پس از آغاز دوباره لیگ عربستان در 7 بازی پیاپی شکست خورد تا با بدترین نتیجه ممکن و مجموع 32 امتیاز به پله دوازدهم جدول سقوط کند.

نتایج ضعیف این تیم موجب برکناری کادر فنی شد و مسئولان این باشگاه با باشگاه الجبلین به توافق رسیدند تا فیلیپ گوفیا مربی پرتغالی این تیم به صورت موقت در هفته پایانی روی نیمکت التعاون بنشیند.

فدراسیون فوتبال عربستان روز گذشته اعلام کرد که امکان استفاده از مربی قرضی بر اساس قانون در این کشور وجود ندارد و التعاون نمی تواند از سرمربی تیم دیگری به صورت موقت در هفته پایانی استفاده کند. زردپوشان که حالا با الفیحا تیم سیزدهم جدول دوئل سرنوشت ساز هفته پایانی را برگزار می کنند در صورت شکست در این بازی ممکن است به پله چهاردهم جدول سقوط کنند و راهی لیگ دسته اول عربستان شوند. 

مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند که در صورت پیروزی در بازی پایانی به هر بازیکن 60 هزار ریال عربستان پاداش پرداخت می‌شود. با این وجود حریف پرسپولیس در بحرانی‌ترین شرایط ممکن آخرین هفته لیگ عربستان را پشت سر می‌گذارد تا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران آماده شود.

انتهای پیام/ 

نوشتن دیدگاه