جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13732
منتشر شده در یکشنبه, 12 مرداد 1399 13:28
تعداد دیدگاه: 0
اعلام-زمان-جدید-برگزاری-مسابقات-دوومیدانی-جایزه-بزرگ-جایزه-1-4-میلیونی-در-انتظار-نفرات-نخست

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ با حضور 44 ورزشکار مرد و 39 ورزشکار خانم در روزهای 30 و 31 مرداد ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس بخشنامه مسابقات، ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان به ترتیب در 14 و 16 ماده به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ورزشکاران دعوت شده موظف به ثبت نام در سامانه ملی دوومیدانی (بخش ورزشکاران) می‌باشند.

با تایید شورای فنی سه گروه از شرکت کنندگان؛ رکوردشکنان ملی، نفرات اول تا سوم هر ماده و همچنین ورزشکارانی که به حدنصاب های تعیین شده دست پیدا کنند، در پایان رقابت‌ها جوایز نقدی دریافت خواهند کرد. به این ترتیب در هر ماده به نفر اول 14 میلیون ریال، مقام دوم 8 میلیون ریال و مقام سوم مبلغ 6 میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین ورزشکارانی که موفق به ثبت حد نصاب‌های تعیین شده شوند، مبلغ 20 میلیون ریال و افرادی که رکوردهای ملی را جابجا کنند (پس از اعلام نتیجه انجام تست دوپینگ) مبلغ 60 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و وجود محدودیت‌ها، فدراسیون دوومیدانی از تعداد محدودی از ورزشکاران جهت حضور در این رقابت‌ها دعوت بعمل آورده است، که به گفته قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، نتایج این رقابت‌ها ملاک شورای فنی جهت ارزیابی و برنامه ریزی برای آینده ورزشکاران خواهد بود.

به گزارش تسنیم، قرار بود مسابقات جایزه بزرگ روز 26 تیر (در بخش بانوان) و 27 تیر (در بخش آقایان) برگزار شود که به دلیل عدم ارائه تائیدیه پروتکل بهداشتی و با هدف حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران و به حداقل رساندن خطرات احتمالی و افزایش همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

اسامی ورزشکاران دعوت شده و فهرست مواد مسابقاتی به شرح زیر است:

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه