پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13294
منتشر شده در جمعه, 13 تیر 1399 20:55
تعداد دیدگاه: 0
بوناچیچ-موفقیت-ذوب‌آهن-تنها-به-من-بستگی-ندارد-مربی-مطرحی-هستم-که-جایگاه-مشخصی-دارم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر پیکان...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دیدار با پیکان نخستین بازی است که روی نیمکت ذوب‌آهن می‌نشینم و در واقع اولین فینال ما است.

وی افزود: به تمام تماشاگران خوب ذوب‌آهن سلام می‌کنم. 6 سال پیش برای اولین بار به ذوب‌آهن آمدم و پس از 6 سال دوباره به این تیم آمده و امیدوارم با برنامه‌هایی که دارم بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در هفته اخیر خوب تمرین کردیم و آماده پیروزی در دیدار با پیکان هستیم. خوشبختانه بازیکنان در تمرینات با روحیه مثبت، باانگیزه و سرحال هستند و نشان خواهیم داد که در زمین برتر و بهتر از پیکان خواهیم بود و این تیم را شکست خواهیم داد.

بوناچیچ در پاسخ به اینکه با توجه به روحیه ریسک‌پذیری و ماجراجویی‌اش فکر می‌کند در ذوب‌آهن موفق باشد، بیان کرد: نمی‌دانم چرا می‌پرسید ریسک کرده‌ام چون ریسکی در کار نیست. جایگاه من در فوتبال کاملاً مشخص است، در قبول سرمربی‌گری ذوب‌آهن ماجراجویی یا ریسک نکرده‌ام. مربی مطرحی هستم که جایگاه مشخصی دارم. هرجا بوده‌ام تلاش کرده‌ام حرفه‌ای‌گری را رعایت کنم و حداکثر تلاش خود را انجام دهم و ریسک و ماجراجویی در کار نیست. تنها 5 سال در قطر مربی‌گری کردم و این سوال برایم عجیب است. البته مشکل هم داشته‌ام و اتفاقاتی افتاده که یک تیم در 3 دقیقه 3 گل بخورد.

وی با بیان اینکه سکه دو رو دارد، اضافه کرد: در واقع نتایج می‌تواند بر اساس بسیاری از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به تغییرات متعدد در نیمکت مربیگری ذوب‌آهن چه برنامه‌ای برای رسیدن تیمش به ثبات تاکتیکی دارد، گفت: در ایران 15 سال در باشگاه‌های مختلف مربی‌گری کرده‌ام و تجربه بسیار گران قیمتی دارم. موفقیت ذوب‌آهن تنها به من بستگی ندارد و این بازیکنان هستند که باید در زمین وظایف خود را بپذیرند و این وظایف را به نحو احسن انجام دهند و هیئت‌مدیره باشگاه و سایر عوامل را نیز باید در کنار هم در نظر گرفت. اگر تنها باشم و یا به من کمک نشود موفقیت خیلی سخت رقم می‌خورد.

بوناچیچ درباره سوابق خود گفت: در سال اخیر در قطر حضور داشتم و سال قبل نیز به تیم واراژدین در لیگ برتر کراوسی رفتم. در فصل 2017-2018 در العربی و در فصل 2016-2017 نیز در الاهلی مربی‌گری کردم و این خلاصله‌ای از فعالیت من در سال‌های اخیر بود.

وی بیان کرد: برای بازی فردا وفا هخامنش را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را در اختیار نداریم. مشکل بزرگ ما عدم بازگشت مهاجم تیم یعنی دارکو بیدوف است.

انتهای پیام/165/ف

نوشتن دیدگاه