کد خبر: 12855
منتشر شده در چهارشنبه, 14 خرداد 1399 10:32
تعداد دیدگاه: 0
خسارت-۱۱-میلیارد-تومانی-به-مجموعه‌های-ورزش-کارگری-کشور

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۱۱ میلیارد تومان به...

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۱۱ میلیارد تومان به مجموعه‌های ورزش کارگری سراسر کشور خسارت وارد شده است.

جواد رمزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز آسیب زیادی به دلیل بسته بودن مجموعه‌های کارگری وارد شده که میزان خسارات وارد شده به کلیه مجموعه‌ها ۱۱ میلیارد تومان است.

او با اشاره به تقویت اعضای هیات رییسه فدراسیون ادامه داد: با تغییراتی که در ترکیب اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری صورت گرفته است امیدوارم با اعضای هیات رییسه جدید بتوانیم در جهت پیشرفت و رشد ورزش کارگری در آینده گام‌های موثری برداریم.

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری درباره‌ی برگزاری اردوهای ورزشکاران کارگر در رشته‌های انفرادی اظهار کرد: مجوز اجرای تمرینات ورزشکاران کارگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش داده شده و ما با تغییراتی که در تقویم ورزشی ایجاد کردیم برنامه‌های خود را در رشته‌های پتانک، تنیس روی میز و سایر رشته‌های انفرادی که امکان برگزاری اردو وجود دارد آغاز خواهیم کرد. در سایر رشته‌ها هم‌چون کشتی، کاراته، جودو که در آن‌ها برخورد وجود دارد منتظر هستیم تا شرایط به حالت عادی برگردد و ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش مجوز برپایی اردوها در این رشته‌ها را به ما بدهد.

رمزی از به تعویق افتادن مسابقات جهانی شرکت‌ها خبر داد و گفت: مسابقات جهانی شرکت‌ها قرار بود خردادماه امسال در آتن یونان برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی به مدت یکسال به تعویق افتاد و در خردادماه سال آینده دوباره برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات جهانی فوتبال شرکت‌ها که قرار بود آبان‌ماه برگزار شود شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مشخص نبود مسابقات برگزار شود یا خیر اما از سوی فدراسیون جهانی به تمام کشورهای عضو اعلام شده که هر کشوری که علاقه‌مند به حضور در این مسابقات است باید آمادگی خود را اعلام کند. ما نیز برای شرکت در مسابقات جهانی فوتبال شرکت‌ها که آبان‌ماه در آنتالیا برگزار خواهد شد، آمادگی خود را اعلام کردیم و قرار است یک تیم از خراسان رضوی که در سال گذشته قهرمان مسابقات دسته اول کارگری شد در این مسابقات شرکت کند.

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری در پایان اضافه کرد: ما برنامه‌های تقویم خود را تدوین کردیم و منتظر هستیم تا ببینیم ستاد مقابله با کرونای ورزش چه زمانی دستورالعمل‌های لازم را برای اجرای برنامه‌ها صادر می‌کند. به محض این‌که این ستاد اجازه برگزاری برنامه‌ها را بدهد، تلاش خواهیم کرد برنامه‌های پیش‌بینی شده را آغاز کنیم تا بتوانیم خسارات وارد شده را به حداکثر برسانیم. البته در حال حاضر از برنامه‌های خود عقب نیستیم و از ابتدای شیوع ویروس کرونا سعی کردیم برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی پیگیری کنیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام