جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11579
منتشر شده در دوشنبه, 12 اسفند 1398 20:56
تعداد دیدگاه: 0
به-تیم‌خودم-افتخار-می‌کنم

سرمربی تیم سن‌ایچ گفت: دست ما بسته بود، تا این‌جا بازیکنانم فوق‌العاده بودند. به تیمم افتخار می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

جواد اصغری‌مقدم پس از شکست تیمش برابر گیتی پسند، اظهار کرد: تیم ما جوان است و انجام ۲ بازی در ۳ روز ما را تحت فشار قرار داد. تعداد بازیکنان محدود بود، اما امروز گیتی‌پسند بهتر بازی را شروع و تا پایان اداره کرد، همچنین مهره‌های بهتری داشت و از تعویض‌هایش استفاده کرد.

وی ادامه داد: دست ما بسته بود، تا این‌جا بازیکنانم فوق‌العاده بودند. به تیمم افتخار می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم سن‌ایچ در رابطه داوری افزود: داور اول خوب بود، اما داور دوم در حد این بازی نبود و وقتی روی کارت زرد حسن‌زاده اشتباه کرد، خواست جبران کند.

وی در ارتباط با فینال مسابقات ادامه داد: بازی فینال بسیار سخت است و ۲ تیم بزرگ با یکدیگر بازی می‌کنند که شرایط خاص خودش را دارد و کار برای هر ۲ تیم سخت است. در فینال هر تیمی کم‌تر اشتباه کند، برنده بازی خواهد بود. از لحاظ روحی و روانی نیز باید آمادگی کامل داشته باشند.

اصغری مقدم‌در رابطه با حواشی ایجاد شده، افزود: به نظر من با فریاد زدن نمی‌توان برنده شد و باید در زمین فوتسال بازی کرد و برد. امروز تیم گیتی‌پسند بیش از حد حاشیه ایجاد کرد و زیاد شلوغ کرد، آنها اعتقاد داشتند، بازی قبل ما شلوغ کردیم.

وی، ادامه داد: لیگ فرسایشی شده است. مگر بازیکن چقدر توان دارد، البته میانگین سنی کمی داشتیم و بازی‌ها باید منظم باشد تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه