شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11253
منتشر شده در یکشنبه, 20 بهمن 1398 09:22
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری پس از باخت 2 بر یک شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه هلاس...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری پس از باخت 2 بر یک شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه هلاس ورونا، رویکرد مردانش در این بازی را زیر سؤال برد و از آن انتقاد کرد. این سومین باخت بانوی پیر در 5 بازی خارج از خانه اخیر این تیم و در کل سومین شکستش در  فصل جاری سری A بود که فرصت افزایش حاشیه امنیت در صدر جدول را از این تیم گرفت.

ساری پس از بازی به خبرنگاران گفت: مسلماً ما در بازی‌های خانگی و خارج از خانه عملکرد و نتایج متفاوتی داریم. بازی سختی بود و ما هم از قبل می‌دانستیم که ورونا در همان ابتدای مسابقه ما را تحت فشار قرار می‌دهد. خوب دوام آوردیم و دو بار هم توپ را به تیر زدیم و پیش افتادیم اما با اشتباهاتی ابتدایی باز هم امتیاز از دست دادیم. برای گل اولی که دریافت کردیم، هیچ توضیحی وجود نداد. اگر ما می‌خواهیم که یوونتوس بازی‌هایش را ببرد، حق نداریم با ارتکاب چنین اشتباهاتی که حاصل یک رویکرد سطحی است، امتیاز از دست بدهیم. ورونا بابت بازی خوب شایسته تمجید است. آنها از ابتدا تا انتها جنگنده بودند و می‌دانستیم که به این شیوه بازی خواهد کرد اما ما هم موقعیت‌های خودمان را داشتیم. ما هر کاری می‌شد انجام دادیم اما به خاطر رویکردی اشتباه امتیازات را بر باد دادیم و این عادت اشتباه چیزی است که باید از شر آن خلاص شویم.

ساری با ابراز اطمینان از اینکه مشکل شاگردان جسمانی نیست و بیشتر حاصل نداشتن تمرکز کافی است، راجع به عادت گل خوردن تیمش در فاصله تنها 10 تنها پس از پیش افتادن از حریفان گفت: تمرکز و مسئله روانی مهمترین چیز است چون اگر از نظر روانی مشکل داشته باشید، از نظر تاکتیکی هم نمی‌توانید موفق باشید. وقتی ذهنیت شما درست نباشد، جسم‌تان هم کار نمی‌کند. چیزی که ما باید درک کنیم این است که هیچ تیمی پیروزی را دو دستی تقدیم‌مان نمی‌کند. باید سخت‌تر از این کار کنیم و زمانی که لازم است، زشت هم بازی کنیم و در باد پیروزی‌های‌مان نخوابیم.

سرمربی بانوی پیر با اشاره ضمنی به اینکه ممکن است تیمش از کسب قهرمانی‌های متوالی در سری A اشباع شده باشد و درک روشنی از انگیزه رقبایی مانند اینتر و لاتزیو برای کسب اسکودتو ندارد، افزود: این تیم در سال‌های اخیر به کسب قهرمانی‌های آسان عادت کرده است اما لازم است که یک تجدید نظر انجام دهد و به این نکته توجه کند که به این شیوه امتیاز از دست دادن هدفش را محقق نمی‌کند. امیدوارم از این باخت درس گرفته باشیم چون من مدتی است که دارم درباره این موضوع صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه