چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10992
منتشر شده در چهارشنبه, 02 بهمن 1398 09:33
تعداد دیدگاه: 0
وزیری-باید-المپیکی-تمرین-کنم-نمی‌خواهم-فقط-شرکت‌کننده-باشم

به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد وزیری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی دو...

به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد وزیری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی دو هفته در اردوی امیدیه بود که من با هماهنگی در تهران به کار بدنسازی انفرادی پرداختم. 

ملی پوش تیراندازی با کمان ایران ادامه داد: خوشبختانه اخیرا مشکل مربی بدنسازم در آستانه حل شدن است اگرچه که روال اداری و قراردادی که باید با این مربی امضاء شود کمی زمان برده است اما تمریناتم را شروع کرده ام. 

وی افزود: نمی خواهم به المپیک بروم و فقط شرکت کننده باشم پس باید المپیکی تمرین کنم. فدراسیون تمام تلاشش را می کند اما کافی نیست و واقعیت این است که سرعت کار ما المپیکی نیست. می شود بهترین نتیجه را در المپیک گرفت به شرطی که باور کنیم امکان پذیر است. 

وزیری تاکید کرد: غیر از مشکل مربی بدنسازم که اخیرا حل شده در خصوص دکتر تغذیه و روانشناس هم دوستانم به شخص من محبت دارند و به دلیل رفاقت مشکلاتم را برطرف می کنند در حالی که نیاز است قراردادی باشد تا زحماتشان جبران شود. همچنین مشکلات تجهیزات هم وجود دارد که به روز نیست و تهیه آن کمی زمان برده است. اردوهای برون مرزی هم برای نزدیک شدن به شرایط المپیک کمک زیادی می کند.

وی گفت: پرداخت پاداش هایی که وعده داده شده بود، باعث می شود با ذهن آسوده تری تمرین کنیم. من وظیفه داشتم مشکلات و کمبوها را بگویم و البته تمام این موارد را به صورت مکتوب به فدراسیون و کمیته ملی المپیک اعلام کرده ام. 

ملی پوش ریکرو ایران افزود: اگر شرایط مطلوب فراهم شود که قطعا نتیجه بهتری می گیریم و اگر هم نشود فقط وظیفه داشتیم بگوییم. ما مشکلات مملکت را درک می کنیم و در هر شرایطی سرباز ایران هستیم.

انتهای پیام/س

نوشتن دیدگاه