چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10949
منتشر شده در دوشنبه, 30 دی 1398 11:32
تعداد دیدگاه: 0
رئیس-فدراسیون-تیراندازی-اعضای-مجمع-از-مسائل-مالی-رضایت-داشتند

علی دادگر گفت: اعضای مجمع کمیته ملی المپیک از مسائل مالی رضایت داشتند. به گزارش ایسنا، رئیس...

علی دادگر گفت: اعضای مجمع کمیته ملی المپیک از مسائل مالی رضایت داشتند.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: جلسه خوبی مخصوصا در مسائل مالی بود. همه هزینه‌ها به صورت شفاف مطرح شده است و با توجه به اینکه سوال زیادی هم در مور هزینه‌ها نشد نشان از رضایت اعضا از مسائل مالی بود. چیزی که شفاف و روشن نسبت به قبل مشخص بود افزایش بودجه کمیته ملی المپیک بود.

او در مورد محرومیت فوتبال ایران از میزبانی‌ها گفت: موضع گیری خوبی داشتیم اما باید این مسائل از طریق دیپلماسی حل شود و  راه را برای حضور ورزشکارانمان مهیا کنیم. خودم عضو فدراسیون جهانی تیراندازی هستم. ما در تیراندازی تعامل خوبی داریم و حواشی را جمع می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

او در مورد سفر تیراندازان به آلمان گفت: سفر به آلمان لغو نشده و فقط برنامه‌ها عوض شده و به دنبال ویزا هستیم. با توجه به سختگیری کشورهای دیگر به جای اتریش، برنامه دانمارک را پیش بینی کردیم و امیدوارم ویزا از طریق سفارت آلمان به ما بدهند.

او در مورد کمبود فشنگ گفت: رشته تیراندازی وابسته به سلاح و مهمات است. ما این مشکلات را از قبل داشتیم و در آینده هم داریم. برای حل این مشکل تیراندازانمان را به کشورهای دیگر می‌فرستیم.انتهای پیام

نوشتن دیدگاه