شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9713
منتشر شده در سه شنبه, 21 آبان 1398 13:32
تعداد دیدگاه: 0
تجدید-بیعت-اهالی-قلم-و-کتابداران-با-آرمان‌های-امام-ره

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مراسم تجدید...

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مراسم تجدید میثاق کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور دبیرکل نهاد، معاونان، مدیران کل، جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور، نیکنام حسین پور مدیرعامل خانه کتاب و دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح سه‌شنبه 21 آبان‌ماه، در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم طی سخنانی گفت: امسال نیز مانند هر سال و سنت حسنه‌ای که همکاران ما برقرار کردند، در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به این مکان مقدس آمدیم تا همت بخواهیم که گفت: «بر سر تربت ما چون گذری همت خواه / که زیارتگه رندان جهان خواهد شد».

وی افزود: امسال یک ویژگی برجسته‌ نیز پدید آمده و آن تقارن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) است که این تقارن را شکرگذاری می‌کنیم.

پس از این مراسم دبیرکل نهاد به همراه معاونین، مدیران کل و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر، به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه