جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8189
منتشر شده در سه شنبه, 29 مرداد 1398 07:17
تعداد دیدگاه: 0
فیلم‌برداری-«ما-سودی-کو»-در-زمستان-به‌دنبال-سرمایه‌گذار-هستیم

کارگردان فیلم سینمایی «ما سودی کو» با اشاره به اینکه زمستان بهترین زمان برای فیلم‌برداری این اثر...

کارگردان فیلم سینمایی «ما سودی کو» با اشاره به اینکه زمستان بهترین زمان برای فیلم‌برداری این اثر است تاکید کرد همچنان به دنبال سرمایه‌گذار برای اولین فیلم خود است.

علی شمس کارگردان تئاتر که این روزها در تدارک ساخت اولین اثر سینمایی خود است، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای تولید «ما سودی کو» به دنبال سرمایه‌گذار مناسب هستم، البته با تعدادی از سرمایه‌گذاران در حوزه سینما گفتگوهایی داشته‌ایم که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی بیان کرد: این فیلم یک اثر اجتماعی است که داستان رابطه یک پسر و مادر را روایت میکند که در یک بستر نامتعارف شکل می‌گیرد، بستری که به رابطه زیستی و تنهایی آدم ها باز می گردد.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: در صورت جذب سرمایه‌گذار مناسب، پروسه پیش تولید این فیلم نزدیک به ۲ ماه طول می‌کشد و با توجه به فضای داستان، بهترین زمان برای فیلمبرداری «ما سودی کو» فصل زمستان است.

وی با اشاره به انتخاب بازیگر برای این پروژه سینمایی توضیح داد: مدیوم سینما، مدیومی است که ساز و کار مالی و گستره مخاطب و مواجهات بروکراتیک آن با تئاتر بسیار متفاوت است، بنابراین من هم به عنوان یک نوکار در مدیوم سینما و تنها متکی به تحصیلات سینمایی خود و فیلم های کوتاهی که ساخته‌ام، می‌خواهم این ایده را در مدیوم سینما پیاده کنم.

کارگردان نمایش «خروس غلط می‌خواند» تاکید کرد: به همین دلیل فکر می‌کنم همه چیز حتی انتخاب بازیگر منوط به بودجه‌ای است که برای تولید فیلم تامین می‌شود، اما بی‌شک از بازیگران تئاتر برای برخی از نقش‌های فیلم استفاده می کنم.

علی شمس در پایان گفت: لوکیشن اصلی «ما سودی کو» در تهران است اما برخی از سکانس‌های آن نیز در شهرستان فیلم‌برداری می‌شود.

نوشتن دیدگاه