کد خبر: 5744
منتشر شده در یکشنبه, 25 فروردين 1398 14:35
تعداد دیدگاه: 0
«دزد-شادی‌ها»،-نخستین-تئاتر-پلیسی-ژانر-کودک

کارگردان نمایش عروسکی «دزد شادی‌ها»که از چهارم اردیبهشت ماه آغاز شود، عنوان کرد: این نمایش کاملا موزیکال و برای نخستین با در ژانر پلیسی برای کودکان است.

علی قنادیان‌پور، با اشاره به اینکه موضوع نمایش هم طوری کار می‌شود که به صورت سریالی، بخش دوم آن هم به زودی آماده بشود، گفت: در این عرصه هم تا به حال کار کودک دو قسمتی نداشتیم.

قنادیان‌پور همچنین اظهار داشت: نمایشنامه «دزد شادی‌ها» به نویسندگی سمانه آستین فشان درباره شهری است که در آن عروسک‌ها به سرقت می‌روند، کارآگاه و دستیاری نیز در آن به دنبال عروسک‌ها هستند. شخصیتی به نام «زعفران» در شهر وجود دارد که مدارک همه علیه او است اما در واقع دزد او نیست و دزدها فرار می‌کنند و عروسک‌ها پس گرفته می‌شوند، بخش دوم نمایش بعدتر در این زمینه ساخته خواهد شد.

وی اسامی کاراکترهای نمایش را زعفران، گشنیز، فرفره و دیگر عروسک‌ها به شمار آورد.

این کارگردان تئاتر در ادامه افزود: بازیگران نمایش حامد شایسته، شیدا باباتبار، ستایش شانه‌ای، امیر ارشام منتظری، مشکات فرجام، محسن بشیر، محمد بشیر، ایلیا یوسف نژاد و زهرا جعفری و تهیه کننده محمد رحیمی و ناصر جعفری هستند.

قنادیان‌پور، محل اجرای نمایش را سالن قدس شهرک قدس (غرب) معرفی کرد و گفت: مجری طرح این نمایش سیمرغ و این کار، نمایشی از مؤسسه پیشروان هنر است.

انتهای پیام/