کد خبر: 5255
منتشر شده در جمعه, 02 فروردين 1398 17:25
تعداد دیدگاه: 0
به همت هنرمندان تئاتر اصفهان؛

به همت کارگردان هنرهای نمایشی در استان اصفهان، بوی نمایش های ارحام صدری در اصفهان به مشام می رسد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، این روزها بیشتر از پیش شاهد شکل گیری گروه های نمایشی در اصفهان هستیم که به دنبال زنده کردن مکتب هنر نمایش اصفهان در این بخش از سرزمین هنر و اندیشه هستند. اما در این میان بیشتر از همه گروه ها، تعدادی از هنرمندان هنر نمایش و طنز پردازی توانسته اند گوی سبقت از دیگران را بربایند که مکتب تئاتر اصفهان با اجرای دل انگیز استاد رضا ارحام صدر را به خوبی درک کرده بودند.
مهدی شهداد، کارگردان و نمایشنامه نویس پیشکسوت اصفهانی که پیش از این نمایش "دل مشنگ" را روی صحنه برده بود، حالا با نمایش "یه حبه نبات" سعی دارد تا چرخه نمایش های انتقادی خود در اصفهن را روز به روز تکمیل تر کند.
مهدی شهداد، کارگردن این دو نمایش ضمن اشاره به استقبال خیلی خوب اصفهانی ها در اردیبهشت و خرداد سال گذشته از تئاتر "دل مشنگ"، نمایش یه حبه نبات را نیز نمایشی انتقادی دانست که 12 داستان در دل آن نهفته است و در این میان انتقد های تندی را هم نسبت به برخی رفتارهای مردمی و مسئولان ارایه می کند.
این کارگردان اصفهانی گفت: سال 98 نیز دو نمایش انتقادی روی صحنه خواهد رفت .
بنا بر این گزارش، در سیف‌الله نامداری، مرتضی کیوانداریان، احمد خوانساری،جواد سلطانیان، زهره مولوی، مژگان طالبی، مژگان رفیعی، محمد درویش محمدی و فاطمه صابری به‌عنوان بازیگر و احمد خوانساری به‌عنوان مدیر تولید در تئاتر "یه حبه نبات" که از 8اسفندماه تا 15 فروردین هر شب رأس ساعت 19 در تماشاخانه اصفهان مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می‌شود فعالیت دارند.