کد خبر: 4357
منتشر شده در سه شنبه, 22 اسفند 1396 19:13
تعداد دیدگاه: 0

مطالعه پیرامون شیوه نگارش، زندگی و سبک نوشتاری نویسندگان یکی از جذابیت های رسانه ای است، از این رو پایگاه خبری تحلیلی همراز تلاش دارد با معرفی نویسندگان و شعرای حال حاضر ایران، به معرفی این افراد و آثارشان بپردازد. یکی از این نویسندگان مژگان مظفری نویسنده داستان های کوتاه و بلند (رمان)، شاعر،...

 

وی بیش از 20 عنوان کتاب چاپ شده دارد که با ناشرهای صاحب نام و تأثیرگذار در فرهنگ مکتوب کشور کار کرده است.

از ویژگی های نویسندگی این بانوی نویسنده این است که می تواند نوشته هایش را به سبک های مختلف به نگارش دربیاورد. به همین لحاظ و توانمندی ایشان مخاطبین و طرفداران بیشماری از نسل های مختلف از نوجوان تا سالخورده دارد، بگذریم از این که مخاطبین مژگان مظفری هم خانم ها هستند و هم آقایان.

وی علاوه بر نویسندگی در بخش داستان های اجتماعی در حوزه دفاع مقدس نیز دست به قلم هست و با ارتش و بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس همکاری نزدیک دارد که این همکاری و قلم فرسایی در این مقوله منجر به تقدیر از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم چنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

"بازی سرنوشت" اسم کتابی است که وی در زمینه ارزش های دفاع مقدس و جنگ و جبهه نوشته است که بسیار مورد استقبال عموم مردم و مسئولان کشوری و بخصوص لشکری قرار گرفت.

مژگان مظفری

 

از آثار این نویسنده بزرگ کشورمان در زمینه رمان می توان به کتاب های "پاییز عریان"، "خزان رامتین"، "تویی در آسمان قلبم"، "ماهک"، "دُهُل"، "مرا از من ربودی"، "باد ما را خواهد برد"، "شاپرک ها هم می گریند"، "محو و مات"، "فصل تاک"، "غروب های غریب"، "کولی"، "شبگرد خیال" و "چهل دخترون" اشاره کرد.

می توان از مجموعه شعرهای چاپ شده این شاعر هنرمند به کتاب های همزاد باران و کافه پارادایس اشاره کرد، كه تازگي با نشر شاني به چاپ رسيده .

مژگان مظفری علاوه بر نویسندگی در هنر نقاشی نیز دستی بر آتش دارد و تابلو نقاشی های بسیار جذاب و دیدنی از خود به یادگار گذاشته است. این بانو در ورزش های انفرادی بانوان نیز فعالیت دارد و علاوه بر یادگیری علوم جدید ورزشی در مربیگری نیز سابقه طولانی دارد.

آرزوی موفقیت و سلامتی برای این بانوی ارزشمند کشورمان داریم.