جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4175
منتشر شده در پنج شنبه, 05 بهمن 1396 08:53
تعداد دیدگاه: 0

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در اصفهان خبر داد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به نقل از حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: یکی از اتفاقات فرهنگی هنری دهه مبارک فجر جشنواره فیلم فجر است که امسال برای هشتمین دوره آن در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه با تلاش همکاران از ٢٢ فیلم بخش مسابقه ١٤ فیلم تا امروز قطعی شده که در اصفهان به نمایش درآید، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا این بسته افزایش یابد و مذاکراتی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان سینما فلسطین با ظرفیت ٥٣٠ صندلی و سینما سپاهان با ظرفیت ٦٨٠ صندلی برای این رویداد فرهنگی هنری در نظر گرفته شده تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره ١٣ بهمن ساعت ١٨:٣٠ با حضور هنرمندان و مسئولان استانی در یکی از دو سینما برگزار می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند در زمان اعلام فروش بلیط از طریق سایت سینما تیکت به نشانی https://www.cinematicket.org/ تهیه بلیط کنند.
جشنواره بین‌المللی ' فیلم فجر ' مهمترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون در دهه فجر هر سال در تهران برگزار می شود و در چند سال اخیر همزمان با پایتخت کشور در مراکز استان ها هم فیلم های این جشنواره به روی پرده سینما می رود.
تاکنون 35 دوره از این جشنواره برگزار شده است که امسال سی و ششمین دوره این جشنواره است.

نوشتن دیدگاه