چهارشنبه 29 فروردين 1403, Wednesday 17 April 2024, مصادف با 8 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3725
منتشر شده در دوشنبه, 27 دی 1395 08:59
تعداد دیدگاه: 0
رئیس جشنواره فیلم کوتاه زنده رود:

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه و مستند زنده رود از تلاش برای بین المللی کردن این جشنواره در سال های آینده خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، احمدرضا ضیایی در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از سال 92 تاکنون دغدغه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها، مسایل اقتصادی است و این مسئله باعث شد تا با جدیت به منویات ایشان در این زمینه بپردازیم.

وی اظهار کرد: تلاشمان این است در این جشنواره به گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی پرداخته و نقش اقتصاد دانش بنیان، حمایت از تولید ملی و نقش صنایع دستی و میراث فرهنگی در اقتصاد مقاومتی را با دید هنر به جامعه منتقل نماییم.
ضیایی ادامه داد: پس از اعلام فراخوان، حدود 400 فیلم از استان های مختلف کشور به این جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی 42 اثر انتخاب و برای داوری تحویل داوران این جشنواره شد.
وی با اشاره به اینکه سطح این فیلم ها بر اساس گفته داوران تاکنون بالا بوده و توانسته بخشی از انتظارات را برآورده سازد، خاطرنشان ساخت: از ابتدای برگزاری این جشنواره هدفمان برگزاری هرچه بهتر بود و جشنواره فیلم کوتاه و مستند زنده رود ظرفیت بین المللی شدن را دارد که با پیگیری هایی که انجام گرفته است، به زودی این اتفاق خواهد افتاد.
یکی از شاخص های برگزاری این جشنواره که از تاریخ 27 تا 29 دیماه در اصفهان برگزار می گردد، حضور فعال و پررنگ خانواده شهدا است و در این جشنواره نیز قرار است از سه نفر از خانواده شهدای فیلمساز تجلیل به عمل آید.

نوشتن دیدگاه