کد خبر: 20891
منتشر شده در دوشنبه, 12 مهر 1400 22:25
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت با عنوان «بازی دل‌ها» به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. این جشنواره پذیرای بازی‌های رایانه‌ای با محوریت موضوعاتی نظیر شهدای مدافع حرم، مکتب سلیمانی و شهدای سلامت بود.

هم‌زمان با ایام گرامیداشت چهل‌ویکمین سالروز دفاع مقدس مراسم اختتامیه این رویداد با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از اهالی صنعت بازی برگزار شد، از بازی‌های برتر در 2 بخش «ایده» و «سند طراحی بازی» یا «گیم دیزاین داکیومنت» با اهدای جوایزی تقدیر شد.

براساس این گزارش، در بخش «سند طراحی بازی» یا «گیم دیزاین داکیومنت» بازی «سایه انتقام» از «شرکت رایمون مدیا» رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص داد و جایزه بهترین «سند طراحی بازی» را دریافت کرد.

بازی «سایه انتقام» با هدف معرفی برخی توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد سردار حاج قاسم سلیمانی، براساس حملات پهبادی به دشمن و نیروهای تروریستی در خارج از خاک ایران طراحی شده است و بازیکن در هر مرحله مواضع دشمن، شامل ساختمان، وسایل حمل و نقل و پیاده نظام را با دستورالعمل‌های مشخص مورد حمله قرار می‌دهد.

انتهای پیام/