جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20432
منتشر شده در چهارشنبه, 17 شهریور 1400 23:33
تعداد دیدگاه: 0

دبیر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان گفت: سال ۱۳۹۹ مجوز فعالیت انجمن روزنامه‌نگاران شهرستان اصفهان، توسط فرمانداری اصفهان صادر شد و با پیگیری‌های صورت گرفته، در سال جاری مجوز فعالیت استانی هم از سوی استاندار اصفهان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت‌الاسلام میثم ریاحی با اشاره به صدور مجوز استانی برای فعالیت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ مجوز فعالیت انجمن روزنامه‌نگاران شهرستان اصفهان، توسط فرمانداری اصفهان صادر شد و با پیگیری‌های صورت گرفته، در سال جاری مجوز فعالیت استانی هم از سوی استاندار اصفهان صادر شد.

دبیر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان ادامه داد: افراد نخبه، جوان، انقلابی و با انگیزه‌ای در این انجمن در زمینه‌های مختلف سیاسی و رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند.

وی در ارتباط با سطح فعالیت‌های انجمن هم گفت: این انجمن تلاش داشته با همفکری و بهره‌مندی از نظرات فعالان سیاسی و شورای سیاستگذاری در راستای تحقق اهداف انمن و جبهه انقلابی در اصفهان اقدام کند و به عنوان یکی از احزاب حاضر در مجمع نیروهای انقلاب به شمار می‌رود.

ریاحی با عنوان اینکه طرح‌های زیادی در انجمن مطرح است که با حمایت مدیران استانی باید آن‌ها را اجرایی کنیم، تأکید کرد: امروز سواد رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین موضوعات مور نیاز جامعه است که بایستی به طور جدی به آن پرداخت و آموزش سواد رسانه‌ای یکی از ابزار مهم در آگاهی‌بخشی و با سواد کردن مردم است.

دبیر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان اضافه کرد: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان به دنبال توسعه سواد رسانه‌ای برای همه اقشار مردم به ویژه مدیران و مسؤولان محترم است و قصد داریم با تربیت مربیانی توانمند در این زمینه، اقداماتی جدی و چشمگیری را به منصه ظهور برسانیم.

وی در ادامه مهمترین اهداف انجمن را نیز برشمرد و گفت: ایجاد وحدت و همدلی در بین مطبوعات، تلاش برای سالم‌سازی فضای مطبوعاتی بر مبنای اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی، تبادل افکار و بهره‌گیری از اندیشه‌های متفاوت برای ارتقای کیفی و کمی مطبوعات، حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه و تنویر افکار عمومی، دفاع از آزادی بیان و حقوق مطبوعات و دست‌اندرکاران آن در چهارچوب قانون، برنامه‌ریزی برای تقویت رسانه‌های داخلی متعهد و معتقد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تربیت نسل جوان روزنامه‌نگار و فعالان رسانه‌ای انقلابی و جریان‌سازی و همسوسازی رسانه‌ای برای مقابله با پروپاگاندای رسانه‌ای غرب علیه از جمله اهداف این حزب است.

ریاحی در پایان تصریح کرد: تعامل با دستگاه‌های دولتی و خصوصی، تربیت خبرنگار، آگاهی‌بخشی عمومی و حضور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز از دیگر طرح‌های اجرایی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان است که به زودی اجرایی خواهد شد.

فارس

نوشتن دیدگاه