جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1973
منتشر شده در چهارشنبه, 03 تیر 1394 10:25
تعداد دیدگاه: 0
دردسرهای احسان؛

همراز: هرچند احسان علیخانی در نخستین برنامه«ماه عسل» امسال گفت نمی‌خواهد درگیر حاشیه‌ها شود و دیگر پاسخی به آنها نخواهد داد، اما باز هم این برنامه درگیر حاشیه‌های عجیب و غریبی شده است؛ از آمدن میهمانان سوال‌برانگیز تا منتشر شدن اسناد مالی این برنامه تلویزیونی. مسئولان سازمان صداوسیما مدت‌هاست که...

همراز: هرچند احسان علیخانی در نخستین برنامه«ماه عسل» امسال گفت نمی‌خواهد درگیر حاشیه‌ها شود و دیگر پاسخی به آنها نخواهد داد، اما باز هم این برنامه درگیر حاشیه‌های عجیب و غریبی شده است؛ از آمدن میهمانان سوال‌برانگیز تا منتشر شدن اسناد مالی این برنامه تلویزیونی.
مسئولان سازمان صداوسیما مدت‌هاست که از بی‌پولی و بدهکاری‌های این سازمان گله‌ می‌کنند، درحالی‌که به گزارش طلوع، علیخانی برای روی آنتن بردن دوباره «ماه عسل» نزدیک هشت‌صد ‌میلیون تومان دریافت کرده است. البته طبق شنیده‌ها مبلغ پیشنهادی او به سازمان یک‌میلیارد و دویست‌میلیون تومان علاوه بر حق ١٠‌درصدی سازمان برای آورنده اسپانسر (حامی مالی برنامه) بوده و تنها ٢٠٠‌میلیون از این مبلغ دریافتی به علیخانی به‌عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه تعلق می‌گرفته است. این رقم‌های عجیب و غریب درحالی گفته می‌شود که ميزان پرداختي سازمان صداوسيما به تهيه‌كننده در برنامه‌هاي مشاركتي عظيم و با بيننده بالا در بهترين حالت به دقيقه‌اي ٥٠‌هزار تومان مي‌رسد، كه اگر بخواهيم ماه عسل را از اين اصل مستثني كنيم و آن را جزو برنامه‌هاي مناسبتي مانند ويژه برنامه شب عيد به حساب بياوريم دقيقه‌اي ١٠٠‌هزار تومان براي آن در نظر مي‌گيريم كه با محاسبه‌اي سرانگشتي در طول ٣٠ روز ماه مبارك رمضان مبلغ ٢٥٠ ميليون تومان عددي توجيه‌پذير براي تهيه‌كننده اين برنامه به نظر مي‌رسد .خصوصا که اکثر عوامل این برنامه از کارمندان سازمان هستند و حقوق‌شان را مستقیما از خود سازمان دریافت می‌کنند. باید دید دلیل مدیران شبکه سوم سیما برای پرداخت این مبلغ به برنامه‌ای که نسبت به سال‌های پیش نوآوری آنچنانی ندارد و حتی بعضی میهمانان قسمت‌های پخش شده برنامه نتوانستند رضایت مخاطبان را جلب کنند و با بازخوردهای منفی بین مخاطبان مواجه شدند، چیست؟

دیدگاه‌ها  
  0
آقای علیخانی با سلام
آیا برنامه شما ارزش آن مبلغ را که در خبرگزاریها به آن اشاره شده است دارد؟
شما خودتان میگویید این یک برنامه است؛ بعبارتی نقطه آغاز و پایان دارد. یعنی میتوانید اثرات برنامه خودتان را در سطح مخاطبین برنامه تان در زمینه کسب اطلاعات و دانش و تغییرات رفتاری شان بررسی کنید. سعی کنید یک روش علمی برای سنجش اثرات برنامه تان بکار ببرید تا کارهایتان توجیه پذیر باشد و در نهایت اینکه بتوانید خوانندگان خبر را توجیه فرمایید.
با تشکر
نوشتن دیدگاه