چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1859
منتشر شده در یکشنبه, 13 ارديبهشت 1394 20:26
تعداد دیدگاه: 0
هنرمند و مداح اصفهانی:

همراز: مداح و خواننده سنتی اصفهان گفت: در هفته نکوداشت اصفهان، مردم استقبال چشمگیری از ویژه برنامه جشنی به رنگ اصفهان در میدان امام علی (ع) به عمل آوردند. در هفته نکوداشت اصفهان (3 تا 11 اردیبهشت) هر شب مراسم جشنی در میدان امام علی (ع) با عنوان «جشنی به رنگ اصفهان» با حضور چشمگیر مردم اصفهان...

همراز: مداح و خواننده سنتی اصفهان گفت: در هفته نکوداشت اصفهان، مردم استقبال چشمگیری از ویژه برنامه جشنی به رنگ اصفهان در میدان امام علی (ع) به عمل آوردند.
در هفته نکوداشت اصفهان (3 تا 11 اردیبهشت) هر شب مراسم جشنی در میدان امام علی (ع) با عنوان «جشنی به رنگ اصفهان» با حضور چشمگیر مردم اصفهان برگزار شد.

این جشن که به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار شد، اصفهان را بیشتر به مردم معرفی می‌کرد و موسیقی و آواز اصیل ایرانی که بیانگر هنر ناب و اصیل اصفهان و ایران به حساب می‌آید شاکله این جشن‌ها را تشکیل می‌داد.

در جشنی به رنگ اصفهان هنرمندان مطرحی همچون علیرضا افتخاری، مجید اخشابی و رسول اکبریان به اجرای برنامه پرداختند و در کنار آنها اجرای موسیقی سنتی توسط «محمد حسین کریمی» هنرمند جوان و خوش‌ صدای اصفهان با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شد.

این هنرمند عرصه موسیقی و آواز سنتی و همچنین مداح اهل‌بیت (ع) در حاشیه برگزاری این جشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هنر مداحی را نزد پدرم و همچنین هنر آواز سنتی را نزد استاد مسلم آواز ایران سیدرضا طباطبایی از شاگردان استاد تاج اصفهانی فرا گرفتم و در حال حاضر با گروه‌ دف‌نوازی همکاری می‌کنم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در جشنی به رنگ اصفهان افزود: اجرای گروه دف‌نوازی «راز و نیاز» و نیز حضور هنرمندان دیگر در شب‌های متوالی هفته نکوداشت اصفهان از جمله علیرضا افتخاری، مجید اخشابی و رسول اکبریان سبب شد مردم در این شب‌ها استقبال بسیار خوبی از این جشن داشته باشند.

کریمی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ها هر شب با استقبال بیش از 5هزار نفر از مردم اصفهان مواجه می‌شد، اضافه کرد: اجرای برنامه‌های موسیقی این جشن مورد حمایت ویژه مسئولان ذی‌ربط و نیز استقبال پرشور مردم هنردوست اصفهان قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه