شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1782
منتشر شده در یکشنبه, 16 فروردين 1394 15:39
تعداد دیدگاه: 0
آیت الله مظاهری:

آیت‌الله مظاهری: فرهنگ دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه گسترش یابد رئیس حوزه علمیه استان اصفهان مسئولان را به امانت‌داری صحیح از کودکان و نوجوانان توصیه و ابراز امیدواری کرد تا با انجام فعالیت‌های مذهبی، فرهنگ دینی و سیره اهل‌بیت (ع) هرچه بیشتر در جامعه گسترش یابد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی...


آیت‌الله مظاهری:
فرهنگ دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه گسترش یابد

رئیس حوزه علمیه استان اصفهان مسئولان را به امانت‌داری صحیح از کودکان و نوجوانان توصیه و ابراز امیدواری کرد تا با انجام فعالیت‌های مذهبی، فرهنگ دینی و سیره اهل‌بیت (ع) هرچه بیشتر در جامعه گسترش یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازو به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مدیرکل کانون به مناسبت سال جدید با آیت‌الله العظمی حسین مظاهری دیدار کرد.
مرجع عالیقدر جهان تشیع در این دیدار انجام برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان را مقدس برشمرد و افزود: به فرموده قرآن کریم «تربیت صحیح یک کودک مانند زنده کردن یک انسان و کل جامعه است» و لازمه تحقق این موضوع ارتباط با خداوند متعال و یاری جستن از پروردگار است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری کار برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد: انسان در این سن هر آنچه را فرا گیرد در او ماندگار خواهد شد و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و در عین حال مشکل بودن فعالیت برای کودکان و نوجوانان است.

رئیس حوزه علمیه استان اصفهان در پایان ضمن دعا جهت توفیق هرچه بیشتر در انجام وظایف، مسئولان را به امانت‌داری صحیح از کودکان و نوجوانان توصیه و ابراز امیدواری کرد تا با انجام فعالیت‌های مذهبی، فرهنگ دینی و سیره اهل‌بیت (ع) هرچه بیشتر در جامعه گسترش یابد.

سیدحامد عسگری‌فر در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های متنوع کانون گفت: یکی از برنامه‌های کانون استان اصفهان برگزاری طرح‌های قرآنی و دینی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به حضور بیش از 1000 نوجوان در طرحی با عنوان «بچه‌های قرآن‌دوست» بر انجام همیشگی این‌گونه فعالیت‌ها با استفاده از قالب‌های هنری، فرهنگی و ادبی در کانون استان اصفهان تاکید کرد.

وی همچنین تعداد مراکز کانون در سطح استان را 60 مرکز عنوان و اضافه کرد: بیشتر این مراکز در مناطق محروم استان با هدف کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در خدمت خانواده‌ها است.

نوشتن دیدگاه