شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17343
منتشر شده در پنج شنبه, 14 اسفند 1399 19:02
تعداد دیدگاه: 0
«عروسی-خوبان»-در-جشنواره-ادبی-یوسف-شایسته-تقدیر-شناخته-شد

اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در بین آثار نویسندگان شرکت کننده در...

اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در بین آثار نویسندگان شرکت کننده در جشنواره ادبی یوسف، داستان کوتاه «عروسی خوبان» به انتخاب هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا کریمی در حاشیه نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: ادبیات داستانی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است و برگزاری نهمین دوره از جشنواره ادبی یوسف با هدف شناسایی علاقمندان و استعدادهای برتر در حوزه داستان‌نویسی دفاع مقدس انجام شد که خوشبختانه نویسندگان زیادی در استان از این جشنواره استقبال کردند.

وی افزود: خوشبختانه سطح آثار ارسالی به جشنواره در استان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قابل قبول بود و یک اثر از استان مرکزی بین آثار برگزیده قرار گرفت اما با توجه به وجود استعدادهای فراوانی که در استان وجود دارد انتظار داریم در دوره‌های بعدی نویسندگان استان مرکزی بیشتر بدرخشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: سعی داریم که با برگزاری کارگاه‌ها و حمایت از تولیدات فاخر، جایگاه ادبیات داستانی دفاع مقدس استان مرکزی را به شرایط مطلوب نزدیک تر کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: در بین آثار نویسندگان شرکت کننده در جشنواره ادبی یوسف، داستان کوتاه «عروسی خوبان» اثر نویسنده با استعداد استان مرکزی به انتخاب هیأت داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

نوشتن دیدگاه