جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16834
منتشر شده در سه شنبه, 14 بهمن 1399 16:42
تعداد دیدگاه: 0

در سیزدهمین انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان، اعضای جدید هیأت مدیره انتخاب شدند که در این دوره از انتخابات، اصحاب رسانه اصفهان مشارکت 64.8 درصدی داشتند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیزدهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان از ساعت ۹ دوشنبه (13 بهمن) به صورت الکترونیکی آغاز شد که فرآیند تا ساعت ۱۲ ظهر به طول انجامید.

تعداد اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان ۲۸۴ نفر است که باید حداقل ۵۰ درصد از این افراد در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات رسمیت داشته باشد که در پایان فرآیند رای گیری ۱۸۴ نفر آرا خود را به صورت الکترونیکی ثبت کردند.

در این دوره از انتخابات رضا صالحی، زینب هاشمی، احمدرضا منزه، زهره قندهاری، مریم کربلایی، منصور گلناری و علی صالحی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و ناصر بهروان، حدیث زاهدی، علی حاجیان، امیراحمد زندآور و ناصر حضوربخش به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره منتخب اصحاب رسانه برای حضور در هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

همچنین احمدرضا دهانی و حسین صادق‌زاده به عنوان بازرس اصلی و محمدرضا کلاهدوزان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

انتخابات استان اصفهان همزمان با ۶ استان کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، خراسان شمالی، شهرستان‌های تهران و لرستان برگزار شد که میزان مشارکت در اصفهان ۶۴.۸ درصد بود.

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در پیامی به صورت ویژه از مشارکت اعضای خانه تشکر کرد.

نوشتن دیدگاه