کد خبر: 12835
منتشر شده در دوشنبه, 12 خرداد 1399 16:16
تعداد دیدگاه: 0
به-خاطر-حمایت-نکردن-به-موقع-از-اعتراضات-مردم-آمریکا-عذر-می-خواهم

خالق و تهیه کننده نمایش پرطرفدار و تحسین شده «همیلتون» برای کوتاهی خود در حمایت از معترضان...

خالق و تهیه کننده نمایش پرطرفدار و تحسین شده «همیلتون» برای کوتاهی خود در حمایت از معترضان مینیاپولیس عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، لین مانوئل میراندا خالق و جفری سیلر تهیه کننده نمایش «همیلتون» در شبکه‌های اجتماعی متن عذرخواهی منتشر کردند تا اشتباه اخلاقی را که مرتکب شدند و از معترضان خیابان‌ها حمایت نکردند جبران کرده باشند.

لین مانوئل میراندا یکشنبه شب به وقتی محلی (امروز صبح) از این اشتباه اخلاقی که مرتکب شده و صحبتی در حمایت از معترضان به قتل جورج فلوید به عمل نیاورده است عذرخواهی کرد.

وی نوشت: از اینکه هنوز درباره این حقیقت غیرقبال انکار که زندگی سیاهان مهم است چیزی به زبان نیاورده‌ایم و این نژادپرستی سیستماتیک سفید را در کانال‌های رسمی «همیلتون» محکوم نکرده‌ایم عذرخواهی می‌کنم. این یک اشتباه اخلاقی از سوی ماست.

وی در ویدیویی که از خودش منتشر کرده گفت مسئولیت خود را در این زمینه می‌پذیرد و به نوبه خود عذر می‌خواهد.

میراندا افزوده است: برای اینکه فشار بیشتر و سریع‌تری را برای بیان درباره این حقایق آشکار زیر پرچم «همیلتون» که برای بسیاری از مردم اهمیت دارد، به عمل نیاورده‌ام عذر می‌خواهم.

وی یادآوری کرده که «همیلتون» بدون حضور هنرمندان سیاه و قهوه‌ای که از طریق فرهنگ و موسیقی خود در دنیا انقلابی ایجاد کردند و با زبان هیپ-هاپ این تغییر را به وجود آوردند، خلق نمی‌شد. به معنی واقعی کلمه ایده این نمایش بدون هنرمندان درخشان سیاه و قهوه‌ای در میان تیم بازیگران و گروه تولید به وجود نمی‌آمد.

در حالی که اعتراض سراسری مردم آمریکا به قتل فلوید از روز شنبه بسیار اوج گرفته است، میراندا یادآور شد که این وظیفه ماست که در کنار هموطنان خود بایستیم. باید پشت هم باشیم.

جفری سلر تهیه کننده همیلتون نیز همین سخنان و احساسات را در ویدیویی که از خود منتشر کرد به زبان آورد و گفت گرچه یک سیاستمدار نیست، یک فعال اجتماعی نیست و کارشناس هم نیست، بلکه یک تهیه کننده تئاتر است، اما می‌داند که شهروند آمریکاست و سکوت وی نادرست بوده و از این بابت عذرخواهی می‌کند.