کد خبر: 12736
منتشر شده در دوشنبه, 05 خرداد 1399 17:32
تعداد دیدگاه: 0
فراخوانی-برای-ساخت-مینی‌سریال-با-موضوع-«هم‌دلی-در-مقابل-کرونا»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی عظیمی میرآبادی، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از انتشار...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی عظیمی میرآبادی، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از انتشار فراخوان فیلمنامه و طرح مینی سریال با موضوع کمک مومنانه و حضور همدلانه مردم و بسیجیان در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

وی گفت: انجمن قصد دارد با حمایت و پشتیبانی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مینی سریال‌هایی داستانی با موضوع کمک مومنانه و حضور همدلانه مردم و بسیجیان عزیز در مبارزه با ویروس کرونا تولید کند از این رو تصمیم گرفته شد تا از طریق فراخوانی مبنی بر ارسال طرح و فیلمنامه آثار تولید و در رسانه‌های تلویزیونی و VOD به نمایش گذاشته شوند.

عظیمی با اشاره به زمان محدود و شاخص‌های انتخاب آثار نیز گفت: زمان بسیار محدود است و حداکثر تا تاریخ 12 خردادماه نویسندگان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان محترم فیلم و سینما فرصت دارند تا طرح و یا فیلم‌نامه‌های خود را برای انجمن  ارسال کنند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد: توصیه فراگیری، محتوا، کیفیت فنی و هنری و جذابیت بی‌تردید از شاخصه‌های مهم و تأثیرگذار انتخاب آثار خواهد بود. من توصیه می‌کنم هنرمندان ارجمند هم پیش از ارسال، آثارشان را ثبت کرده تا با خیال راحت‌تر در این فراخوان شرکت کنند.

انتهای پیام/