جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12702
منتشر شده در چهارشنبه, 31 ارديبهشت 1399 12:18
تعداد دیدگاه: 0
سردار-سلیمانی-شهید-قدس-و-نماد-صلابت-بود-پوستر-فاخر-القدس-لنا-رونمایی-شد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در آیین رونمایی از پوستر القدس لنا، با اشاره به...

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در آیین رونمایی از پوستر القدس لنا، با اشاره به نقش محوری سردار شهید سلیمانی در دفاع از قدس شریف گفت: آن شهید نماد صلابت و مقاومت بود.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، آیین رونمایی از پوستر «القدس لنا»  برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه آیین رونمایی از این پوستر که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از شاهکارهای امام خمینی(ره) را پایه‌گذاری روز قدس بر می‌شمرد و آن را هم تراز با روز پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانست. 

وی با اشاره به نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از قدس شریف، اظهار کرد: روز جهانی قدس و نام گرفتن سردار سلیمانی به نام «شهید قدس»  به واسطه آن است که این شهید والامقام توانست اسرائیل را از هجوم و ادامه اشغالگری به دفاع مجموعه کند و تجربه شکست را در جنگ ۲۲ روزه به آنان چشاند. 

وی با اشاره به درج جمله تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه «فلسطین پاره تن من است» در طراحی این پوستر ابراز کرد: پوستر فاخر شهید قدس در سایز ۷۰×۵۰ با نمادی از چهره سردارسلیمانی و تایپوگرافی واژه القدس لنا نماد جبهه مقاومت طراحی شده است.

ارزانی، گفت: در این پوستر تصویر سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار مسجد اقصی در بیت‌المقدس یادآور آرمان تمامی رزمندگان اسلام برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت:درج  تصویری از قله کوه در این پوستر، نماد صلابت و استواری جبهه مقاومت در تحقق آرمان و آرزوی دیرینه مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای آزاد سازی قبله اول مسلمانان پس از ۷۲ سال اشغال بی‌رحمانه است . 

وی با اشاره به تولید محتوا اطلاع رسانی و حضور فعال کانون های مساجد در گستره شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در پاسداشت این روز جهانی با عنوان پویش روز قدس، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرهای وضعیت سفید و با رعایت پروتکل های بهداشتی، انزجار خود را از سیاست های ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل اعلام می کنند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه