چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8079
منتشر شده در پنج شنبه, 24 مرداد 1398 00:55
تعداد دیدگاه: 0
صادرات محصولات آهنی روی ریل توسعه؛

ذوب آهن اصفهان که در سال گذشته نزدیک به 50 درصد محصولات خود را صادر کرد و عنوان صادر کننده ممتاز کشور را از آن خود نمود ، در سال جاری نیز علی رغم تحریم های ظالمانه که صنعت فولاد کشور را نیز نشانه گرفت ، صادرات این شرکت طبق برنامه در حال انجام است و امید می رود که تا پایان سال از رقم یک میلیون و...


مهندس بهزاد کرمی مدیر فروش خارجی ذوب آهن اصفهاندرخصوص عملکرد صادراتی این شرکت در4 ماهه ابتداي سال جاری گفت : با وجود تمامي تنگناها و مشكلات موجود در شرايط تحريم ذوب آهن اصفهان موفق به صادرات حداقل ماهانه 100 هزار تن انواع محصولات فولادي گرديده است كه اين حجم صادرات در برگيرنده بازارهاي جديد صادراتي مانند غنا و توسعه در حوزه CISو كشورهاي آسياي جنوب شرقي مي باشد. ضمن اینکه صادرات محصولات فرعي مازاد بر نيازهاي داخلي كشور هم در حال حاضر انجام مي شود.
وی ، کیفیت محصولات این شرکت را یکی از عوامل موثر در موفقيت و افزايش روند صادرات دانست و گفت : ذوب آهن اصفهان در راستاي محقق نمودن افزايش سهم صادراتي خود به تمامي كشورها خصوصاً كشورهاي اروپايي و برخي كشورهاي همسايه كه صادرات به آنها مستلزم داشتن گواهينامه CARES مي باشد اقدام و در حال حاضر اولين و تنها صادركننده ايراني داراي اين گواهينامه مي باشد كه در اين راستا محصولات زيادي مطابق با استاندارد BS توليد و صادر نموده است.
مهندس کرمی به افزايش سهم بازار این شرکت در كشورهاي همسايه و منطقه CIS اشاره نمود و افزود : شركت ذوب آهن اصفهان با تكيه بر كيفيت زبانزد محصولات خود و همت كارگران شركت ، تا كنون در شرايط سخت تحريم ها ، مسیر توسعه صادرات را با موفقيت طي نموده و با توجه به بستر فراهم شده به اين روند صعودي خود با تمام توان در بازارهاي جهاني ادامه خواهد داد.
مدیر فروش خارجی ذوب آهن اصفهان در خصوص برنامه صادراتي این شرکت تا پايان سال 98 گفت :در حال حاضر پس از تلاش هاي صورت گرفته و با توجه به پيش بيني روند مثبت بازارهاي صادراتي برنامه صادرات شركت حداقل صادرات 55 درصد توليدات مي باشد كه اين رقم به صورت ماهيانه از 100 هزار تن در ماه به 130 هزار تن ميسر است . در هر صورت برنامه صادرات اين شركت حداقل يك ميليون و دويست هزار تن مي باشد كه با فضل الهي محقق خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه