پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4795
منتشر شده در پنج شنبه, 11 بهمن 1397 12:04
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد؛

مهندس علوی، در دیدار با فرماندار و نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، به مناسبت تودیع و معارفه رئیس اداره گاز این شهرستان گفت: گازبهاء به هیچ وجه قابل بخشش نیست و بایستی بموقع پرداخت گردد.


به گزارشایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر بیش از 87 هزار مشترک در شهرستان فلاورجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و امیدواریم مشترکین عزیز با رعایت اصول ایمنی و اصلاح الگوی مصرف و پرداخت بموقع گاز بهاء قدردان این نعمت الهی باشند.
مهندس علوی، با اشاره به اینکه تمامی مبلغ گازبهاء و هزینه های خدمات گازرسانی مستقیماً به خزانه دولت واریز می گردد و شرکت گاز استان اصفهان به صورت مستقل منبع درآمدی نداشته و نقدینگی آن برحسب وصول مطالباتش تعیین می شود گفت: استمرار و توسعه خدمات گازرسانی در گروی پرداخت به موقع گازبهاء و تسویه بدهی های معوق بویژه در بخش صنعتی است.
وی، تصریح کرد: مساعدت شرکت گاز با مشترکین خود در زمینه وصول مطالبات قابل توجه است و تاکنون گاز هیچ منزل مسکونی یا واحد صنعتی بدون هماهنگی و خارج از چارچوب قانونی قطع نشده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: در راستای نگهداری از شبکه های گازرسانی با توجه به اهمیت ایمنی در حوزه گاز، جلوگیری از دستکاری و تخریب کنتورها که از مسائل بسیار مهم این شرکت است، نقش فرمانداری برای پیشگیری و فرهنگ سازی استفاده صحیح از منابع اجتناب ناپذیر است.
در ادامه، فرماندار شهرستان فلاورجان، بیان داشت: یکی از انتظارات ما پوشش کامل گازرسانی بوده که بحمدالله در این شهرستان محقق شده و جای تشکر فراوان دارد.
ساعدی، با اشاره به اینکه، اداره گاز فلاورجان با فرمانداری این شهرستان تعامل خوبی داشته و انتظار داریم مدیریت جدید این اداره نیز به این تعامل تاکید داشته باشند افزود: تمام ارتباطات و پیگیری های فرمانداری برای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان می باشد.
گفتنی است، در این مراسم از زحمات محمد برین رئیس سابق اداره گاز فلاورجان تقدیر شد و علیرضا اعلامی به عنوان رئییس جدید این اداره معرفی گردید.

نوشتن دیدگاه