شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4559
منتشر شده در سه شنبه, 20 شهریور 1397 14:55
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد:

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: به دنبال خودکفایی 100 درصدی فولاد مبارکه بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه سازندگان قطعات، تولیدکنندگان مواد اولیه و شرکت‌های دانش‌بنیان به صنعت فولاد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از فارس بهرام سبحانی  با تأکید بر لزوم تمرکز در عبور از شرایط تحریم و بحران اظهار داشت: برخورد مسؤولانه و متعهدانه، نوش داروی عبور از تحریم و بحران برای کشور است و هر یک از مسؤولان بسته به جایگاه خود باید با در نظر گرفتن وظایفشان، به نحوی مسؤولانه عمل کنند تا کشور از این شرایط عبور کند.

وی وضعیت تولید در فولاد مبارکه مناسب و جلوتر از پیش‌بینی‌ها عنوان کرد و اعلام داشت: با تلاش کارکنان فولاد مبارکه، هیچ خللی در تولید شرکت ایجاد نشده و میزان تولید بر اساس برنامه قبلی و فراتر از آن در حال انجام است.

مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش کلیدی شرکت در پیشبرد اهداف اقتصادی نظام اسلامی از طریق تداوم تولید، بومی‌سازی حداکثـری تجهیـزات و کالاهای موردنیاز و همچنین استـفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایجادشده تأکید کرد و افزود: اولویت فولاد مبارکه تأمین نیاز داخلی کشور است و در دوران تحریم نیز تمرکز شرکت بر تأمین تجهیزات و خدمات از داخل کشور و ارتقای توان داخلی است.

سبحانی متذکر شد: صنعت فولاد کشور تا 85 درصد به خودکفایی رسیده است که با فشار تحریم‌ها 15 درصد باقیمانده نیز بومی‌سازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: به دنبال خودکفایی 100 درصدی فولاد مبارکه بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه سازندگان قطعات، تولیدکنندگان مواد اولیه و شرکت‌های دانش‌بنیان به صنعت فولاد هستیم.

نوشتن دیدگاه