شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4295
منتشر شده در چهارشنبه, 02 اسفند 1396 22:33
تعداد دیدگاه: 0

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین خبر 500 میلیارد تومان از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از مکاتبات و پیگیری‌های فوق و پیگیری مسؤولان صندوق و کانون، اختصاص یافته است که حقوق ماه‌های بهمن و اسفند و عیدی سال 96 پرداخت شود.

حمیدرضا فولادگر امروز در رابطه با برطرف شدن مشکل پرداخت حقوق و عیدی امسال و سال آینده بازنشستگان صنعت فولاد و معادن اظهار داشت: طبق آخرین خبر 500 میلیارد تومان از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از مکاتبات و پیگیری‌های فوق و پیگیری مسؤولان صندوق و کانون، اختصاص یافته است که حقوق ماه‌های بهمن و اسفند و عیدی سال 96 پرداخت شود.

وی افزود: البته محقق شدن این مسأله به شرط اقدام دولت است، البته بنده همین امروز با محمدباقر نوبخت صحبت کردم و نامه‌های مربوط به آن نوشته شد و در قانون اصلاح شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تصویب بخش هزینه‌ای احکام بودجه در بند ج تبصره 10 و پیشنهاد مطرح شده توسط نمایندگان استان اصفهان و برخی دیگر از استان‌های مرتبط با بازنشستگان صنعت فولاد و معادن وابسته، مبلغ ردیف مربوط به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد از 2500 به 3100 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: سال آینده در صورت اجرای احکام بودجه توسط دولت، مشکلی در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد و معادن وابسته پیش نخواهد آمد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 4 در پایان تصریح کرد: در خصوص حقوق ماه‌های بهمن و اسفند و عیدی 96 پیگیر اجرای دستور رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه در هامش نامه رؤسای کمیسیون‌های مرتبط به ایشان، هستیم و نامه‌های دیگری نیز به مسؤولان در این زمینه داده‌ایم و در صحن علنی در حال گفت‌وگو و پیگیری هستیم.

نوشتن دیدگاه