شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4088
منتشر شده در دوشنبه, 15 آبان 1396 13:37
تعداد دیدگاه: 0

در همايش تقدير از واحد هاي نمونه و برگزيده رعايت حقوق مصرف كننده در سطح استاني و ملي ، ذوب آهن اصفهان با پشتوانه نيم قرن تجربه و تلاش بعنوان شركت برگزيده جهت دريافت تنديس ملي سال 95 مورد تقدير ويژه قرار گرفت و دكتر احسان دشتيانه معاون فروش و بازاريابي این شركت ، لوح تقدير را دريافت نمود .


در حاشيه اين آيين كه با حضور دكتر نوابي معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت و رئيس سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان کشور يك شنبه 14 آبان ماه در محل سالن همایش های اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد ،‌دكتر احسان دشتيانه معاون بازاريابي و فروش شركت با بيان اين كه ذوب آهن اصفهان سال گذشته موفق به كسب تنديس نقره اي حمايت از حقوق مصرف كننده شد و امسال كانديد دريافت تنديس طلايي مربوطه است ، گفت : از سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان كه به واحدهاي تولیدی وكيفي همچون ذوب آهن اصفهان توجه ويژه دارد قدرداني مي كنم .
وي افزود : ذوب آهن اصفهان از سال 92 تا سال 95 براي چهار سال پياپي شركت برتر در رعايت حقوق مصرف كننده شناخته شده بود و امسال براي پنجمين سال اين موفقيت را كسب كرد .
معاون بازاريابي و فروش ذوب‌آهن اصفهان عوامل اين موفقيت را بدين شرح بيان كرد : داشتن نام تجاري (برند)، كيفيت محصولات، رعايت مسائل زيست محيطي و بهداشتي، توليد بر مبناي حداقل 50% ظرفيت اسمي، نحوه فروش، تنديس ها و گواهينامه هاي دريافتي، رعايت قيمت فروش،آمار فروش، ظرفيت واقعي توليد، ميزان صادرات، تحقيق و پژوهش ، رضايتمندي مشتريان ، نحوه اطلاع رساني به مشتريان ، خدمات قبل ،‌ حين و پس از فروش و ...
دشتيانه با اشاره به اينكه ذوب آهن هيچ گاه كيفيت را فداي منافع اقتصادي نكرده است ، افزود : ذوب آهن اصفهان از بدو تاسيس به دنبال ايجاد اطمينان در مصرف كننده بوده و اين امر در شعار با اطمينان بسازيد متبلور است . كيفيت همواره اولويت اول ذوب آهن مي باشد و اين امر بالاترين حمايت از مصرف كننده است كه مورد تاكيد مديرعامل و تمامي كاركنان اين شركت مي باشد .
در آيين مذكور كه تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسئولين صنعتي استان حضور داشتند ، دكتر نوابي رئيس سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان گفت : بر اساس ارزيابي هاي صورت گرفته از 23 واحد صنعتي ، 14 واحد لوح تقدير حمايت از مصرف كننده گان را دريافت نمودند و شش شركت ديگر نيز به عنوان شركت هاي برگزيده دريافت تنديس ملي سال 95 معرفي شدند.
وي توجه به حق الناس و رعايت حقوق مصرف كننده در همه ابعاد را مهم و وظيفه اخلاقي و شرعي توليدكنندگان دانست و گفت : استان اصفهان با توجه به توانمندي هايي كه در اين زمينه دارد بايد در اين حوزه مشاركت بيشتري داشته باشد.
وي با اشاره به شعار غلط " جنس فروخته شده پس گرفته نمي شود " تصريح نمود : هم اكنون شعار " جنس فروخته شده پس گرفته مي شود " در حال نهادينه شدن در جامعه است .
وي گفت : بنگاه هاي صنعتي بايد در جهت افزایش سطح اعتماد مصرف كنندگان تلاش نموده و همه سازمان ها در اين زمينه هم جهت شوند .
دكتر نوابي تبليغات كاذب بعضي از شركت ها را مغاير با منافع جامعه و مصرف كنندگان دانست و گفت : سازمان حمايت از مصرف كنندگان با اينگونه تبليغات برخورد خواهد كرد .
وي كميت، كيفيت و خدمات ،قبل ، حين و بعد از فروش و همچنين پرداخت خسارات اعتماد ، را از جمله نكات مهم براي رعايت حقوق مصرف كننده ذكر نمود و خواستار تشكيل شركت هاي تخصصي صادرات برای حضور جدي و موثر در عرصه رقابت هاي جهاني شد .
در همايش مذكور مهندس احمديه رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سهل آبادي رئيس خانه صنعت ، معدن و تجارت ايران ، جليلي رييس انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان و بركتين رييس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص حقوق توليد كننده و مصرف كننده و حذف واسطه ها و ... سخنراني نمودند.
در پایان این همایش از واحد های نمونه استان و برگزیده کشوری تقدیر به عمل آمد.

 

نوشتن دیدگاه