جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4009
منتشر شده در یکشنبه, 19 شهریور 1396 15:30
تعداد دیدگاه: 0

کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با تولید ۱۱۶ ذوب با تناژ ۲۱هزار و ۳۱۵ تن فولاد مذاب و تولید ۲۰هزار و ۷۴۶ تن تختال، توانستند رکورد این بخش را جابجا کنند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فولاد مبارکه، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با تأیید این خبر از افزایش بهره وری و استفادۀ بهینه از تجهیزات به عنوان دو عاملی که بیشترین تأثیر را در کسب این رکورد داشتند، اشاره کرد و گفت: به طور قطع در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، رکوردهای کسب شده از آغاز سال جاری تاکنون، راه این واحد را در دستیابی به اهداف سالانۀ خود هموارتر خواهد ساخت.

بنائیان بیان داشت: رکورد قبلی تولید روزانه در کوره های قوس الکتریکی را مربوط به ۱۹ اردیبهشت سال جاری و به میزان ۱۱۵ ذوب در کوره های قوس الکتریکی و تولید ۲۰هزار و ۵۳۲ تن تختال در ماشین های ریخته گری اعلام کرد.

وی به سایر عوامل تأثیرگذار در ثبت این رکورد در ۶ شهریور ماه اشاره کرد و گفت: همکاری خوب ناحیۀ آهن سازی، تخلیۀ مناسب ذوب در کوره های قوس الکتریکی بافاصله زمانی۹۹ دقیقه، آماده به کار بودن جرثقیل ها برای انتقال ذوب، آماده به کار بودن ماشین های ریخته گری، متوسط عرض مناسب اعلام شده از طرف قسمت برنامه ریزی و همچنین آماده سازی مناسب ذوب (ازنظر زمان، دما و آنالیز) و ارسال به ریخته گری از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد بوده است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر، افزود: با کمک و همدلی همۀ واحدهای مربوطه می توانیم به شرایط ایدآل تری برسیم.

نوشتن دیدگاه