پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3965
منتشر شده در یکشنبه, 01 مرداد 1396 11:00
تعداد دیدگاه: 0
رئیس تعمیرات واحدهای احیای مستقیم ۱ و ۲ فولاد مبارکه:

تعمیرات سالیانه مدول A و پمپ‌خانه H واحدهای احیای مستقیم ۱ و 2 فولاد مبارکه با صرف بیش از ۴۰ هزار نفر ساعت در بخش تعمیرات، نسوزکاری، نظافت صنعتی و تعمیرات مرکزی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، رضا خادم‌کیمیایی از اجرای موفقیت‌آمیز تعمیرات سالیانه مدول A و پمپ‌خانه H واحدهای احیای مستقیم 1 و 2 فولاد مبارکه در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این تعمیرات با صرف بیش از 40 هزار نفر ساعت در بخش تعمیرات، نسوزکاری، نظافت صنعتی و تعمیرات مرکزی صورت گرفت.

وی در همین رابطه افزود: این تعمیرات مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده و با رعایت موارد ایمنی به مرحله اجرا رسید که ظرف مدت 14 روز انجام شد و به نتیجه رسید.

رئیس تعمیرات واحدهای احیای مستقیم 1 و 2 فولاد مبارکه اصفهان به مهم‌ترین دستاوردهای صورت گرفته در زمینه تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده اشاره کرد و بیان داشت: تعویض تقسیم‌کننده شارژ گندله به کوره، تعمیرات قسمت‌های داخلی و خارجی کوره، ترمیم موضعی نسوز داخل ریفورمر و لوله‌های خروجی گاز ریفورمر، سرویس و تعویض لوله‌های مشعل‌های ریفورمر، اصلاح نسوز داگ‌لگ‌های ریفورمر و تعمیر و سرویس اسکرابرها، کولرها و تجهیزات سیالاتی از جمله این فعالیت‌ها بودند.

خادم‌کیمیایی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها با همراهی کارکنان این شرکت در بخش‌های مختلف به نتیجه رسید و نقش مؤثری را در به ثمر رساندن فعالیت‌هایی همچون تعویض باندل‌های رکوپراتورها، سرریز کاتالیست و تنظیم دستگاه‌های تعلیق ریفورمر، اصلاح بیس الکتروموتور کمپرسورهای 48 A/B و تخلیه و سرویس کلاریفایر G و تعمیر و بازسازی کولینگ تاور G، تعمیرات اساسی والوها و لوله‌های پمپ‌خانه H، سرویس پانل‌ها و تجهیزات برق و همچنین طرح افزایش ظرفیت فن دودکش ریفورمر مدول A پایفا کردند.

رئیس تعمیرات واحدهای احیای مستقیم 1 و 2 فولاد مبارکه اصفهان در پایان ضمن قدردانی از کارکنان این شرکت یادآور شد: رسیدن به این مهم با برنامه‌ریزی منظم و تلاش شبانه‌روزی کارکنان به دست آمد.

نوشتن دیدگاه