پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3952
منتشر شده در شنبه, 17 تیر 1396 15:43
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با تاکید بر اینکه تحول در کشور نیازمند تغییر نگرش مدیران است، گفت: سودهای بیش از ۲۵ درصد انگیزه‌ای باقی نگذاشته که مردم وارد بازار شوند و کارآفرین بتواند کار خود را به پیش ببرد.

 محمدرضا دیانی در شصت و ششمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، اظهار داشت: امیدواریم با ارتباطی که میان دستگاه‌ها و سازمان‌های گوناگون ایجاد می‌شود، شاهد تغییر و تحولات خوبی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً یک مدیر توانمند بهتر از یک مدیر ضعیف می‌تواند کار را به پیش ببرد اما نکته مهمتر این است که تغییر نگرش در مدیران ایجاد شود، افزود: باید به این ذهنیت برسند که رفع مشکلات اجتماعی از طریق اقتصاد ممکن است.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با تاکید بر اینکه بیکاری موجب بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور است، بیان داشت: اگر بتوانیم با کارآفرینی و ایجاد اشتغال در این حوزه گام برداریم، می‌توانیم مشکلات مربوط به طلاق را رفع کنیم. اگر اشتغال در کشور پیش برود می‌توانیم شاهد رشد ازدواج و کاهش طلاق باشیم.

وی تاکید کرد: در تفکر غربی سرمایه مهم است و این میزان سود بانکی بالا در ایران، چیزی نیست جز همان تفکر غربی که اصل را سرمایه قرار می‌دهد.

به گفته دیانی، سودهای بیش از ۲۵ درصد انگیزه‌ای باقی نگذاشته که مردم وارد بازار شوند و کارآفرین بتواند کار خود را به پیش ببرد.

وی گفت: باید روی مسائل کشوری به خوبی فکر کنیم و آن را اصلاح کنیم و در این راستا، مدیریت کلان کشور و مدیران استانی با توجه به موقعیتی که دارند فضا را برای توسعه و مشارکت کارآفرینان آماده کنند.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب خاطرنشان کرد: باید تغییر نگرش به سمت توسعه داشته باشیم و بر روی جامعه و افکار عمومی کار شود تا با همتی که روابط عمومی‌ها دارند، بتوانیم مدیریت افکار عمومی را در ایران داشته باشیم تا نگرش توسعه‌ای در ایران جایگزین شود و شاهد رفع معضلات اجتماعی و پیشرفت کشور باشیم.

نوشتن دیدگاه