جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23458
منتشر شده در سه شنبه, 25 بهمن 1401 10:45
تعداد دیدگاه: 0

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از کارگاه ها و بخش های مختلف مدیریت بخش کوره بلند بازدید کرد. وی در جلسه ای با حضور معاون بهره برداری ، مدیر و سرپرستان این بخش، راهکارهای افزایش تولید و بهره وری را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تشریح اهداف و برنامه های بخش کوره بلند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی کوهی گفت: هدف اصلی تمام بخش های ذوب آهن اصفهان باید بر کاهش بهای تمام شده تولید متمرکز باشد و در این راستا قیمت تمام شده مبنای هر کیلو محصول تولیدی مورد بازنگری قرار می گیرد.
وی با اشاره به عوامل افزایش هزینه های تمام شده تولید در ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و تبعات آن گفت: با صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی و ترکیب مناسب مواد اولیه ،کک داخلی و خارجی و سایر صرفه جویی ها تولید شرکت اقتصادی خواهد شد و افزایش بهره وری و درآمدها را در پی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت انرژی در واحدهای صنعتی گفت : از نظر تامین انرژی، ذوب آهن اصفهان با دارا بودن واحد های نیروگاهی در صنعت فولاد پیشرو بوده است.
وی خودکفایی شرکت در تامین ۸۵ درصد تجهیزات و قطعات مورد نیاز داخلی خود و سایر واحد های صنعتی را که در کارگاه های ساخت ذوب آهن انجام می شود، از جمله مزیت های اصلی این مجتمع عظیم صنعتی دانست .
مدیرعامل شرکت توجه به مسائل همکاران را مورد توجه قرارداد و تاکید کرد ؛ نیروی انسانی سرمایه اصلی ما در شرکت می باشد.
در ابتدای این جلسه مهرداد تولاییان معاون بهره برداری شرکت به تشریح امکانات ، مراحل تولید در این بخش ، زمان بندی و برنامه های تعمیراتی پرداخت.
در ادامه جلسه همایون صمیمی مدیر بخش کوره بلند و معاونین و سرپرستان این بخش درگزارش هایی ، مسایل جاری ، برنامه ها و فعالیت های این بخش ، نوآوری ها، آمار تولید ، رکوردها و بومی سازی های صورت گرفته را تشریح نمودند .
در پایان مدیرعامل شرکت پس از دیدار با همکاران اداری بخش و اعضای پایگاه بسیج شهید دستغیب ، با حضور در رستوران کوره بلند ضمن صرف نهار با کارگران این بخش نیز دیدار و گفتگو نمود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه