پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2328
منتشر شده در شنبه, 25 مهر 1394 19:59
تعداد دیدگاه: 0
به دلیل نقص فنی اتفاق افتاد؛

به دلیل نقص فنی پرواز تهران کیش، هواپیمای مسافر بری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نشست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، راس ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از طریق برج کنترل متوجه شد هواپیمای شرکت زاگرس که ساعت 17و 30 دقیقه تهران را به مقصد کیش ترک نموده ، قصد فرود اضطراری...


به دلیل نقص فنی پرواز تهران کیش، هواپیمای مسافر بری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نشست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، راس ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از طریق برج کنترل متوجه شد هواپیمای شرکت زاگرس که ساعت 17و 30 دقیقه تهران را به مقصد کیش ترک نموده ، قصد فرود اضطراری بر روی باند این فرودگاه را دارد.
با هماهنگی عوامل امدادی مستقر در فرودگاه و با توجه به اینکه هواپیمای پرواز شماره 4071 شرکت زاگرس با بیش از 200 نفر مسافر از ناحیه موتور دچار آسیب شده بود، باند شماره یک فرودگاه شهید بهشتی آماده فرود اضطراری این هواپیما شد و هواپیمای بوئینگ بر روی این باند فرود موفقیت آمیزی داشت که در این حادثه به هیچ یک از مسافران صدمه وارد نشد.
بنا بر این گزارش، صبح روز پنجشنبه گذشته نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 دو دقیقه پس از ترک فرودگاه مهرآباد به مقصد بندرعباس از ناحیه موتور دچار آسیب شد و با توجه به این که قطعاتی از موتور شماره سه آن در آسمان رها شد، مجبور به فرود اضطراری در فرودوگاه مهرآباد گردید.

نوشتن دیدگاه