چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2324
منتشر شده در شنبه, 25 مهر 1394 00:22
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال تائید معاون امنیتی وزیر کشور صورت گرفت؛

رئیس دادگستری استان اصفهان اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری و بازداشت یک فرد جدید در ارتباط با پرونده اسیدپاشی اصفهان را تکذیب کرد. احمد خسروی وفا، رئیس دادگستری استان اصفهان، در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر بازداشت و دستگیری فردی جدید در رابطه با پرونده اسیدپاشی اصفهان، اظهار کرد: این خبر صحت...


رئیس دادگستری استان اصفهان اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری و بازداشت یک فرد جدید در ارتباط با پرونده اسیدپاشی اصفهان را تکذیب کرد. 

احمد خسروی وفا، رئیس دادگستری استان اصفهان، در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر بازداشت و دستگیری فردی جدید در رابطه با پرونده اسیدپاشی اصفهان، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و من آن را تایید نمی‌کنم. وی ادامه داد: فردی که جدیدا از آن به‌عنوان مظنون اسیدپاشی نام برده شده، چند ماه است که در بازداشت به سر می‌برد و دلیل بازداشت وی نیز جرایم دیگر این متهم است.

رئیس دادگستری استان اصفهان در پایان تاکید کرد: هیچ‌گونه دلیل و شواهدی مبنی بر دخالت این فرد در پرونده اسیدپاشی محرز نشده است، بنابراین خبر منتشرشده صحت ندارد.

آخرین خبری که درباره اسیدپاشی‌های ‌سال گذشته در اصفهان منتشر شده بود، بازمی‌گردد به صحبت‌های روز پنجشنبه حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور که در گفت‌وگوبا خبرگزاری ایسنا و در حاشیه سفر وزیر کشور جهت افتتاح مترو اصفهان، عنوان کرده بود که در جریان رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان، براساس شواهد و مدارک موجود یک نفر مظنون شناسایی و دستگیر شده است که این فرد از سوی قربانیان اسیدپاشی شناسایی شده و سایر دلایل و مدارک موجود نیز مظنون بودن این فرد را تقویت می‌کند .

 

نوشتن دیدگاه