پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22818
منتشر شده در شنبه, 12 آذر 1401 13:40
تعداد دیدگاه: 0
مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با شناسایی دقیق نیازهای خود و سایر صنایع فولادسازی کشور در این عرصه به گونه ای تمرکز و برنامه ریزی کرده است که در کوتاهترین زمان ممکن با حمایت و استفاده از ظرفیت های دانش بنیان کشور تمامی این نیازها را مرتفع نماید و در عین حال شرکت های دانش...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در جریان برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان که می تواند فرایند توسعه صنعتی و اقتصادی کشور را متحول کند، گفت: در نوزدهمین نمایشگاه متالورژی یا ایران متافو تمرکز اصلی غرفه فولاد مبارکه معرفی آخرین دستاوردهای این شرکت و شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در اعتلای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است.

وی افزود: فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری خطرپذیر در شرکت‌های دانش‌بنیان، بزرگترین تسهیل‌گر فعالیت این شرکت در حوزه‌های سخت و غیرممکن است.

براتی با تاکید بر این که نمایشگاه متافو از بزرگترین رویدادهای صنعت فولاد کشور است و با حضور حداکثری فعالان این حوزه برگزار می شود، تصریح کرد: امسال شرکت فولاد مبارکه با همراهی ۱۵ شرکت زیر مجموعه خود آخرین دستاوردهای را در حوزه دانش‌بنیان و تولید را به اطلاع عموم مسئولان و سایر بازدیدکنندگان رساندند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید متولیان صنعت کشور بر ورود صنایع بزرگ بر تولید دانش‌بنیان که خود یک الزام عقلی و منطقی برای رقابت‌پذیر شدن هرچه بیشتر سازمان‌ها است و با عنایت به شعار سال که بر مبنای «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» بنا نهاده شده است، تمرکز فولاد مبارکه و بالطبع سایر شرکت‌های زیرمجموعه نیز بر معرفی زیست‌بوم نوآوری و فناوری است.

وی با اشاره به اقدامات شرکت فولاد مبارکه در این زمینه از این شرکت به عنوان بزرگترین حامی شرکت‌های دانش‌بنیان کشور یاد کرد و اظهار کرد: فولاد مبارکه با شناسایی دقیق نیازهای خود و سایر صنایع فولادسازی کشور در این عرصه به گونه‌ای تمرکز و برنامه‌ریزی کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با حمایت و استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور تمامی این نیازها را مرتفع نماید و در عین حال شرکت‌های دانش‌بنیان که از ریسک‌پذیری کمتری برخوردار هستند را به سطح بالایی از توانمندی و ریسک‌پذیری ارتقاء دهد.

محمد جواد براتی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: اگر بخواهیم دانش‌بنیان شویم این صنایع بزرگ هستند که باید با جدیت وارد عمل شوند که خوشبختانه فولاد مبارکه این گام را مستحکم و آگاهانه برداشته است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه