پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2108
منتشر شده در سه شنبه, 13 مرداد 1394 14:51
تعداد دیدگاه: 0
شنبه خونین در طرقرود چه گذشت؟

شنبه خونین طرقرود در شهرستان نطنز، قتل داماد خانواده و دستگیری برادرزن های وی را به دنبال داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ساعت 10 دقیقه بامداد روز شنبه مردی مضطرب با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان نطنز تماس گرفت و از یک درگیری هولناک خانوادگی خبر داد. با حضور ماموران در محل حادثه، آن ها...

شنبه خونین طرقرود در شهرستان نطنز، قتل داماد خانواده و دستگیری برادرزن های وی را به دنبال داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ساعت 10 دقیقه بامداد روز شنبه مردی مضطرب با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان نطنز تماس گرفت و از یک درگیری هولناک خانوادگی خبر داد.
با حضور ماموران در محل حادثه، آن ها با جسد مردی تقریبا 31 ساله مواجه شدند که از ناحیه گردن و ران پا مورد اصابت چاقو قرار گرفته و زن جوانی همراه با برادرش نیز مجروح شده بودند.
خانواده مقتول با معرفی برادر همسر فرزندشان که در اثر جراحات وارد آمده مجروح شده بود به عنوان قاتل ، از ماموران خواستند تا برای دستگیری یکی دیگر از برادرهای وی که از محل جنایت گریخته بود اقدام کنند.
با حضور ماموران اورژانس و بازپرس ویژه قتل در محل ، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد و پیگیری های ویژه پلیس برای دستگیری ضارب دوم که ضربات چاقو را بر پیکر مقتول وارد آورده بود آغاز شد.
با کمک آشنایان و اهالی محل پلیس 10 ساعت پس از وقوع این جنایت توانست برادر کوچکتر را نیز در کوهستان های اطراف طرقرود شناسایی و دستگیر نماید.
با دستگیری هردو ضارب و زن جوان ، بازجویی های فنی و تخصصی آغاز شد تا این که زن جوان پرده از راز این جنایت برداشت.
وی گفت: عصر آن روز بر سر موضوعی جزئی با همسرش اختلاف پیدا کرده و دعوای آنان بالا گرفته به طوری که همسرش برای مدتی خانه را ترک کرده است.
این زن جوان ادامه داد: با بالاگرفتن اختلاف ، برادرهایم مطلع شدند و به خانه من آمدند تا اینکه حوالی ساعت 12 همسرم به خانه بازگشت، اما به محض بازگشت برادرهایم با وی درگیر شده و برادر کوچکترم وی را با چاقو مورد اصابت قرار داد.
وی افزود: من فقط در یک لحظه دیدم خون همه جارا گرفته و از گردن و ران شوهرم خون فواره می زند، کمی بعد هم او روی زمین افتاد و جان داد.
وی سپس گفت: با بالاگرفتن صدای درگیری خانواده همسرم که در نزدیکی خانه ما زندگی می کنند، به خانه آمده و بادیدن این صحنه با من و برادرم درگیر شدند و برادرکوچکم که ضربات اصلی را به همسرم وارد آورده بود توانست فرار کند.
با پایان اظهارات این زن جوان ، ماموران وی و برادرش را به مرکز درمانی منتقل تا پس از مداوا اقدامات قضایی در این زمینه صورت پذیرد.
سرهنگ علی بنی آدمی ، ضمن تایید این خبر گفت: درگيري‌هاي خانوادگي بستري براي وقوع قتل‌هاي ناخواسته است،از این رو توصيه ما به شهروندان اين است كه اختلافات خانوادگي را از طريق مراكز مشاوره حل و فصل كرده و يا از طريق مراجع قانوني پيگيري كنند و از كشيده شدن اين اختلافات به درگيري‌هاي فيزيكي بپرهيزند.

نوشتن دیدگاه