کد خبر: 1893
منتشر شده در یکشنبه, 03 خرداد 1394 19:44
تعداد دیدگاه: 0
جزئیات حادثه در سپاهانشهر+عکس

فرو ریختن بخشی از تاسیسات سقف سیتی سنتر اصفهان باعت وارد آمدن خسارت به بیش از یکصد خودرو شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، بعد از ظهر امروز بخشی از تاسیسات فاضلاب سیتی سنتر اصفهان دچار حادثه شد و با سقوط بر سر خودروهایی که در این مرکز پارک بودند، خساراتی را به بار آورد. محمد رضا...


فرو ریختن بخشی از تاسیسات سقف سیتی سنتر اصفهان باعت وارد آمدن خسارت به بیش از یکصد خودرو شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، بعد از ظهر امروز بخشی از تاسیسات فاضلاب سیتی سنتر اصفهان دچار حادثه شد و با سقوط بر سر خودروهایی که در این مرکز پارک بودند، خساراتی را به بار آورد.
محمد رضا محسنی،مدیراجرایی سیتی سنتر در این زمینه به خبرنگار ما گفت: حدود ساعت 4 بعد از ظهر سیستم های امنیتی فروشگاه اخطارهایی در شبکه فرستادند که در سیستم های فاضلاب اخلال ایجاد شده و لحظاتی پس از آن ناگهان صدای مهیبی بلند شد که با حضور در پارکینگ مجموعه متوجه شدیم بخشی از سیستم های انتقال فاضلاب بر سر خودرو ها سقوط کرده است.
وی اضافه کرد این اتفاق در دو خط پارکینگ با شش لوله قطور رخ داده که به رغم حجم تردد زیاد شهروندان در این مجموعه ، خدا را شاکریم که تلفات جانی برای مردم رخ نداده و تعداد 8 نفر از کارکنان و یا مشتریان هم که جراحت های سطحی داشتند به صورت سرپایی مداوا شدند.
محسنی بیان کرد: تمام مجموعه سیتی سنتر اصفهان تحت پوشش بیمه می باشد و ماموران بیمه نیز با حضور در محل در حال برآورد میزان خسارت مالکان خودروهای خسارت دیده هستند.
وی افزود: پس از رفع خطر و تخلیه پارکینگ از خودرو های آسیب دیده ، چند روز این مجموعه برای تعمیرات تعطیل بوده و دوباره به فعالیت خود ادامه می دهد.

  • چیزی بیش از یکصد خودرو آسیب دید

فرامرزنیازی،مالک یک دستگاه خودرو هیوندای که برای خرید همراه خانواده به این فروشگاه مراجعه کرده بود نیز به خبرنگار ما گفت: ما خریدمان تمام شده بود و در راه پله های فروشگاه بودیم تا به پارکینگ برویم که ناگهان صدای مهیبی شندیم، به دنبال صدا به سمت پارکینگ دویدم و دیدم لوله های قطوری از سقف روی سقف خودرو ها افتاده است.
وی اظهار کرد: تعداد زیادی از خودرو ها آسیب دید،صدای آژیر دزدگیرها به گوش می رسید و بوی بنزین و گاز در محوطه پیچیده بود.
نیازی بیان کرد: یک کارگر کارواش مجموعه سیتی سنتر،یک نفر از انتظامات پارکینگ و چند نفر از مشتریان دچار جراحت هایی شده بودند که اورژانس مستقر در سیتی سنتر و پس از آن آمبولانس های اعزامی به وضعیت آنان رسیدگی کردند.

  • نیروی انتظامی مسئولیت نظم دهی به فروشگاه را دارد

حسن یاردوستی ، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان نیز که مسئولیت نظم دهی به فروشگاه و حفاظت از اموال و اجناس فروشگاه را داشت در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بعد از ظهر امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مطلع شدیم یک حادثه در مرکز فروش شهر اتفاق افتاده که ابتدا ماموران کلانتری سپاهان شهر را به سبب نزدیکی به محل به سیتی سنتر اعزام و پس از آن نیز همراه با عوامل انتظامی در محل حادثه حاضر شدیم.
وی اظهارکرد: این حادثه تلفات جانی نداشته و آسیب دیدگان نیز تحت درمان قرار گرفته که حال عمومی آن ها خوب گزارش شده است.
یاردوستی خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی در اسرع وقت نسبت به بستن خطوط انتقالی گاز و برق اقدام کرده و با کمک ماموران انتظامی نسبت به تخلیه ساختمان اقدام کردند.
وی ادامه داد: اکنون وظیفه نظم دهی به محوطه سیتی سنتر و حفظ و حراست اجناس و اموال داخل فروشگاه بر عهده پلیس بوده تا ماموران آتش نشانی خطر را رفع نمایند و پس از آن خودرو های آسیب دیده جهت تهیه صورتجلسه و تحویل به مالکانشان در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرند.
بنا بر این گزارش ، مجموعه اصفهان سيتي سنتر شامل 7 طبقه مي باشد . از اين 7 طبقه ، دو طبقه بصورت پاركينگ مسقف با ظرفيت 5 هزار و 500 اتومبیل است.
سه طبقه شامل مركز خريد (Hyper Star) و واحدهای تجاری است و دو طبقه آخر شامل مجموعه سينمائي، سالن چند منظوره، فود کورت، سالن های مختلف ورزشی و بزرگترین شهر بازي سرپوشیده خاور میانه می باشد.

 

citycenter345

 

citycenter943

 

citycenter3943

 

sitycent394

 

sitycent3942