کد خبر: 1794
منتشر شده در چهارشنبه, 19 فروردين 1394 23:18
تعداد دیدگاه: 0
فوری؛

برخی منابع خبری از خودکشی یکی از قربانیان نوجوان فرودگاه جده خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، لحظاتی پیش خبرگزاری ایرنا(جمهوری اسلامی ایران) در بخش ویژه خود که تنها بخشی از مسئولان امکان بازدید از آن را دارند، از خودکشی یکی از قربانبان...

برخی منابع خبری از خودکشی یکی از قربانیان نوجوان فرودگاه جده خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، لحظاتی پیش خبرگزاری ایرنا(جمهوری اسلامی ایران) در بخش ویژه خود که تنها بخشی از مسئولان امکان بازدید از آن را دارند، از خودکشی یکی از قربانبان حادثه فرودگاه جده خبر داد.
وی گفت:نوجوان مورد تعرض قرار گرفته در فرودگاه جده به دنبال انتشار خبر حادثه روز هشتم فروردین ماه با انتشار نامه ای دست به خود کشی زده است.
هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.
بنا بر این گزارش ، روز هشتم فروردین ماه سال جاری دو پلیس سعودی به بهانه ابن که به دو نوجوان ایرانی مشکوک شده اند آنها را به اتاق ویژه بازرسی برده و به آنها تجاوز کرده اند.
مسئولان وزارت امور خارجه ایران ضمن تایید این موضوع ازاحضار کاردار سفارت عربستان در تهران به وزارت امور خارجه خبر دادند و تعداد 80 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز خواستار ممنوعیت انجام پرواز های عمره مفرده به کشور عربستان شدند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی ، از مراجع عظام تقلید نیز با بیان این که چه دلیلی دارد ایرانیان با هر ذلتی به سفرعمره مفرده که یک سفر مستجبی است بروند، از ایرانیان خواسته تا در برابر رژیم سعودی شانیت خود را حفظ کنند.

 

اخبارمرتبط:

-----------------------------

احضارکاردارعربستان به وزارت امور خارجه ایران

لطفا عزت ملی را گزینشی نکنید!

آل سعود را به جایی رسیدست کارکه...