شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1726
منتشر شده در شنبه, 23 اسفند 1393 14:35
تعداد دیدگاه: 0

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان گفت: دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده سنگین موسوم به شهرک نگین با 2 هزار نفر شاکی و کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی صبح روز گذشته در دادگستری اصفهان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، مهدی رحیمی در...

 

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان گفت: دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده سنگین موسوم به شهرک نگین با 2 هزار نفر شاکی و کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی صبح روز گذشته در دادگستری اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، مهدی رحیمی در تشریح این جلسه رسیدگی اظهار کرد: پرونده شهرک نگین با شکایت حدود 2 هزار نفر علیه هفت نفر متهم به اتهام کلاهبرداری، خیانت در امانت و فروش مال غیر در دادگستری اصفهان از مدت‌ها پیش مطرح شده است.

وی اظهار کرد: متهمین با سوء استفاده از عضویت خود در هیئت مدیره یکی از تعاونی‌های مسکن و تبانی با یکی از دفاتر اسناد رسمی و با تنظیم قراردادهای صوری مبادرت به فروش املاک متعلق به غیر یا موهوم نموده و از این طریق اقدام به اخذ حدود 40 میلیارد ریال از مردم نموده‌اند.

رحیمی با پراهمیت دانستن این پرونده، تعیین دادرس ویژه برای رسیدگی به آن و در جهت احقاق حق شکات را از اقدامات خوب حوزه محاکم عمومی دانست.

نوشتن دیدگاه