سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1700
منتشر شده در شنبه, 16 اسفند 1393 22:31
تعداد دیدگاه: 0
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد کشف 108 کیلوگرم تریاک در اصفهان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و دو شهرستان این استان طی سه عملیات جداگانه 108 کیلو و 950 گرم تریاک کشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل...

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد
کشف 108 کیلوگرم تریاک در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و دو شهرستان این استان طی سه عملیات جداگانه 108 کیلو و 950 گرم تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید تقی حسینی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌ شده بود را کشف کردند.

این مقام مسئول گفت: در ادامه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز طی 24 ساعت گذشته 35 کیلو و 550 گرم تریاک را طی بازرسی از یک دستگاه کامیون که از منطقه شرق در حال ورود به استان بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: در عملیات دیگری نیز مأموران انتظامی شهرستان "خور و بیابانک" از داخل یک خودرو سمند موفق به کشف مقدار 23 کیلو و 400 گرم تریاک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در مجموع این سه عملیات سه خودرو سبک و سنگین توقیف و پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نوشتن دیدگاه