پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1674
منتشر شده در دوشنبه, 11 اسفند 1393 23:15
تعداد دیدگاه: 0
معاون اول قوه قضائیه تایید کرد؛

معاون اول قوه قضائیه از دستگیری کارکنان یکی از اپراتورهای تلفن همراه خبرداد که اطلاعات شخصی و محرمانه شهروندان را می فروختند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با تایید این خبر گفت: در این پرونده برخی افراد بودند که سوءاستفاده اطلاعاتی می‌کردند و برخی اطلاعات...


معاون اول قوه قضائیه از دستگیری کارکنان یکی از اپراتورهای تلفن همراه خبرداد که اطلاعات شخصی و محرمانه شهروندان را می فروختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با تایید این خبر گفت: در این پرونده برخی افراد بودند که سوءاستفاده اطلاعاتی می‌کردند و برخی اطلاعات محرمانه را به افراد غیر می‌دادند.
وی با بیان این که در این پرونده تعداد 3 نفر از کارکنان این اپراتوربا گزارش ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده اند، برحساسیت سیستم قضایی ایران بر روی اطلاعات شخصی و فردی شهروندان تاکید کرد و افزود: از بازپرس پرونده خواسته ایم تا این پرونده را به دقت مورد بررسی قراردهد و با خاطیان این موضوع برخورد جدی صورت پذیرد.
بنا بر این گزارش ،پیش از این نیز اخباری در این زمینه منتشر شده بود که مسئولان شرکت مخابرات استان اصفهان آن را تکذیب کردند و پس از آن نیز از خبرگزاری هایی که این خبر را به نقل از مسئولان این شرکت منتشر کرده بودند برای حضور در جلسات خبری آن شرکت دعوت به عمل نیاوردند.

نوشتن دیدگاه