پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1670
منتشر شده در یکشنبه, 10 اسفند 1393 16:54
تعداد دیدگاه: 0
تله کابین دچارسانحه شد؛

به دنبال سانحه بوجود آمده برای سه کابین از فاز دوم تله کابین کوه صفه خطر از زیرگوش شهردار و تنی چند از مسئولان شهری رد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، ظهرامروز و درحاشیه آیین بهره برداری از پروژه های خدماتی،عمرانی و فرهنگی منطقه 5 اصفهان سه عدد از کابین های تله کابین صفه دچار سانحه شد. در...

به دنبال سانحه بوجود آمده برای سه کابین از فاز دوم تله کابین کوه صفه خطر از زیرگوش شهردار و تنی چند از مسئولان شهری رد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ظهرامروز و درحاشیه آیین بهره برداری از پروژه های خدماتی،عمرانی و فرهنگی منطقه 5 اصفهان سه عدد از کابین های تله کابین صفه دچار سانحه شد.
در این سانحه سید مرتضی سقائیان نژاد ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی و مسئول پروژه تله کابین صفه در یکی از کابین ها ،رضا امینی ، رئیس شورای شهر و تعدادی از اعضای شورای شهر در کابین دوم و تعدادی از خبرنگاران نیز در یکی دیگر از این کابین ها حضور داشتند.
یکی از شاهدان عینی در این زمینه به خبرنگارما گفت: این سانحه در مسیر برگشت به پایین اتفاق افتاد و یکی از قطعات متصل کننده کابین حامل شهردار و امام جمعه سپاهانشهر به سیم های ارتباطی از کابین جدا شد و پس از برخورد با کابین به پایین پرتاب شد.
وی اظهار کرد: با توجه به این که هرسه کابین تله کابین صفه با هم مرتبط هستند،این سانحه بر روی دوکابین دیگر نیز تاثیر گذاشت.
این شاهد عینی تصریح کرد: پس از وقوع این سانحه سه کابین مزبور با حداقل سرعت و رعایت مسایل ایمنی به پایین منتقل و پس از آن نیز مسئولان شهری دستور پیگیری سریع این سانحه را صادر کردند.

دیدگاه‌ها  
  -5
سلام
من خودم آنجا بودم، خبر کذب است و لطفا شایعه درست نکنید!
  +1
به نقل از رضا ایمانی:
سلام
من خودم آنجا بودم، خبر کذب است و لطفا شایعه درست نکنید!

بله حتما شایعه است البته صحبت شما کذب دروغ های شماست نه واقعیت رخ داده
  +1
خوب شما که درس میگی حالا کی تله سیژ تون رو افتتاح میکنید من وخانواده ام رو که ۴ساعت سرما دادید هیچ مسیولی هم تا این لحظه پاسخ گو نبوده فقط میگن خوب تعطیلش کردیم دیگه اما خوب شد شهردار ازنزدیک شاهد وضعیت فنی پروژهای این شرکت بامدیریت مهندس جوادیان شدند
  +4
باسلام
بنده نیز ازشاهدان عینی حادثه بودم کهتعداد دوعدد ازچرخ های هدایت کننده بکسل باز شد وپسسقوط به کابین حامل شهردار وهمراهان برخورد کرد وباعث وحشت زیاد مسیولان تله کابین ومسافرین داخل کابینها شد البته به گفته مسیولین تله کابین این امر عادی بوده است مانند خاموشی خط تله سیژ ناژوان به مدت ۵ساعت وتوقف مسافرین درسرما وتاریکی شب به دلیل نقص فنی واقعا خسته نباشی مدیرست ومسیولین شرکت توسعه سالی که نکوست از بهارش پیداست
نوشتن دیدگاه