جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1555
منتشر شده در دوشنبه, 13 بهمن 1393 22:00
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و توقیف محموله 215 کیلویی حشیش توسط مأموران انتظامی شهرستان نائین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مأموران مستقر در...

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و توقیف محموله 215 کیلویی حشیش توسط مأموران انتظامی شهرستان نائین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مأموران مستقر در ایست و بازرسی شهید شرافت نائین شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری با هوشمندی و اشراف بالای خود یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو از آن بازرسی به عمل آوردند که درنتیجه این عملیات مقدار 215 کیلوگرم حشیش دربسته‌های 10 کیلویی که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بودند کشف و خودرو توقیف شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه محموله مذکور در مرزهای شرقی کشور بارگیری و به سمت اصفهان درحرکت بود، عنوان داشت: در این زمینه دو نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تمهیدات ویژه در نظر گرفته‌شده برای تقویت گلوگاه‌های منطقه شرق استان به‌منظور مقابله جدی با ورود محموله‌های مواد مخدر گفت: امروز به حمدالله راه‌های مواصلاتی استان برای سوداگران مرگ به ناامن‌ترین مسیرها تبدیل‌شده است.

نوشتن دیدگاه