پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14553
منتشر شده در دوشنبه, 24 شهریور 1399 12:34
تعداد دیدگاه: 0
وزیر راه و شهرسازی در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان :

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران با سپاس ویژه از همت کارگران و مدیران سختکوش ذوب‌آهن اصفهان در جهت رشد و توسعه صنعت کشور گفت: یکی از افتخارات تولیدی و صنعتی در کشور تولید ریل ملی توسط پولادمردان ذوب‌آهن اصفهان است و وزارت راه و شهرسازی نیز بر اساس رسالت...


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان, دکتر محمد اسلامی گفت: امیدواریم کارشناسان و متخصصين ذوب‌آهن اصفهان همچون گذشته همت خود را در جهت تولید بیشتر ریل ملی و تامین نیاز کشور به این محصول به کار گیرند.
وی همچنین مقاوم‌ سازی ساختمان‌ها و بهره‌ گیری از تکنولوژی روز دنیا و خارج شدن از شیوه‌های سنتی در این زمینه را مهم دانست و افزود: بهینه‌ سازی در ساختمان و به کارگیری مصالح استاندارد و حرکت به سمت تکنولوژی‌های جدید در ساختمان‌سازی یک ضرورت است.
وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر گفت: قیمت مسکن متاثر از بازارهای موازی است که امیدواریم فرایند التهابی که هم‌اکنون در بخش مسکن حاکم شده‌ است با خویشتنداری مردم کاهش یافته و به آرامش تبدیل گردد.

 

نوشتن دیدگاه