جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13085
منتشر شده در پنج شنبه, 29 خرداد 1399 21:06
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل فولاد مبارکه:

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه گفت: اگر نورد گرم 2 اجرا شود ما می‌توانیم حدود ۹ میلیون تن ورق تولید کنیم که این رقم تولید حداکثر است و حداقل 7 میلیون تن تولید می‌توانیم داشته باشیم که نیاز کل کشور را تأمین می‌کند.

حمیدرضا عظیمیان ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی اَبر پروژه نورد گرم ۲ مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، گفت: اگر نورد گرم ۲ اجرا شود ما می‌توانیم حدود ۹ میلیون تن ورق تولید کنیم که این رقم تولید حداکثر است و حداقل ۷ میلیون تن تولید می‌توانیم داشته باشیم که نیاز کل کشور را تأمین می‌کند.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه افزود: با اجرای این پروژه و سایر اصلاحیه‌ها چیزی به نام بازار سیاه، دلالی و مافیا در فولاد نخواهیم داشت و هرکس به هر میزانی نیاز به ورق داشت تولید می‌شود.

وی در خصوص تغییرات در بازار اقتصاد، اظهار کرد: صنایع خودرو، لوازم‌خانگی، نفت و گاز و سایر صنایعی که از ورق‌های ما استفاده می‌کنند از هر نوع ورق دیگری بی‌نیاز می‌شوند و ما نیز می‌توانیم پس از ۲ و نیم سال به تولید ورق‌های خاص و ارسال به سایر استان‌ها را داشته باشیم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

عظیمیان در پایان، اضافه کرد: با هماهنگی معاون برنامه‌ریزی پروژه‌ای را شروع کرده‌ایم که چندین برابر نورد گرم ۲ قابل اهمیت است و این است که ذوب‌آهن نسل دوم انقلاب صنعتی مبارکه محسوب می‌شود و دریک برنامه‌ی ۲ و نیم تا ۳ ساله مبارکه با یک برنامه‌ی کاملاً دیجیتال اداره خواهد شد.

نوشتن دیدگاه