کد خبر: 1276
منتشر شده در جمعه, 15 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز: فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف 13 محموله کالای قاچاق به ارزش 5/8میلیارد ریال و دستگیری 21 قاچاقچی کالا در پنج عملیات ویژه پلیسی خبر داد. سردارعبد الرضا آقاخانی با اشاره به توقیف محموله قاچاق در اصفهان اظهار کرد: ماموران این فرماندهی در شهرستان‌های شهرضا، مبارکه، نجف آباد و پلیس...

dastgiri

همراز نیوز:

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف 13 محموله کالای قاچاق به ارزش 5/8میلیارد ریال و دستگیری 21 قاچاقچی کالا در پنج عملیات ویژه پلیسی خبر داد.

سردارعبد الرضا آقاخانی با اشاره به توقیف محموله قاچاق در اصفهان اظهار کرد: ماموران این فرماندهی در شهرستان‌های شهرضا، مبارکه، نجف آباد و پلیس امنیت عمومی استان در پنج عملیات ویژه و هماهنگ طی پنج روز گذشته 14 محموله کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

این مقام مسئول ارزش کالاهای کشف شده را بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این عملیات‌ها 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 21 نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان کالاهای قاچاق کشف شده را شامل، کفش، پوشاک، سیگار، لوازم التحریر، گوشی تلفن همراه، شیرخشک، پرتقال و زیتون خارجی عنوان کرد و بیان داشت: تمامی این کالاها فاقد مجوزهای لازم از گمرک بوده و به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودروها جاسازی شده بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مقصد اکثر محموله‌های کشف شده به تهران، شمال و استان‌های همجوار بود، تصریح کرد: استان اصفهان به جهت قرار گرفتن در مرکزیت کشوربه عنوان شاهراه اصلی اتصال راه‌های شمال به جنوب و غرب به شرق محسوب می شود و به همین دلیل قاچاقچیان این مسیر را برای تردد خود انتخاب می‌کنند.

وی مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا و باندهای قاچاق مواد مخدر را از اولویت‌های اصلی این فرماندهی برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پلیس اصفهان نیز حماسه بزرگی را در مبارزه با قاچاقچیان کالا آغاز کرده و مسیر این استان را برای ورود این گونه کالاها نا امن کرده است.

آقاخانی از تقویت و تجهیز ایستگاه‌های بازرسی شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و نایین استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: در این رابطه با همکاری دستگاه‌های مختلف و شوراهای تامین شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد تا از ورود کالاهای قاچاق و مواد مخدر به استان جلوگیری کنیم.

*انهدام 2 باند قاچاق و کشف 260 کیلو تریاک در اصفهان

وی در ادامه از تلاش ماموران انتظامی شهرستان‌های نایین، شهرضا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طی پنج عملیات در 48 ساعت گذشته 260 کیلوگرم تریاک کشف و دو باند قاچاق منهدم شد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: شهرستان‌های نایین، شهرضا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ طی پنج عملیات ویژه در 48 ساعت گذشته 260 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات‌ها یک دستگاه کامیون، سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری پراید توقیف و 15 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در دو عملیات ویژه که توسط ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین استان اصفهان صورت گرفته دو باند بزرگ مواد مخدر منهدم و اعضای اصلی آن با اشرافیت و هوشمندی ماموران دستگیر شدند.