پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9771
منتشر شده در شنبه, 25 آبان 1398 07:26
تعداد دیدگاه: 0
سیل‌بندها-نصب-نشود-خسارت-سنگین‌تری-به-لرستان-وارد-می‌شود

سیدحمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری...

سیدحمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق سیل زده استان لرستان به‌ویژه حوزه انتخابیه خود گفت: راه پلدختر به خرم‌آباد که به خاطر سیل ابتدای امسال تخریب شده بود برای بازسازی به 4 قطعه تبدیل شده وتاکنون پیمانکار یک و 4 آن مشخص شده‌اند.

وی افزود:‌کار بازسازی در قطعه یک آغاز شده و به کندی پیش می‌رود و در قطعه 4 که پیمانکارش مشخص شده هنوز کار بازسازی آغاز نشده و در مورد قطعه‌های دو و سه هم کاری انجام نشده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت: کاری برای لایروبی رودخانه‌ها و نصب سیل‌بندها انجام نشده و اگر وزارت نیرو اقدامات لازم را در این زمینه صورت ندهد در صورت بارندگی‌های شدید با توجه به تخریب سیل‌بندهای قبلی در سیل ابتدای امسال خساراتی سنگین‌تر از سیل ابتدای سال به مردم تحمیل خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در باره بازسازی جاده‌های روستایی خسارت دیده هنوز اقدامی صورت نگرفته و با اندک بارندگی راه‌ها مسدود می‌شوند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس در پایان گفت:‌ درباره پرداخت خسارات به کشاورزان سیل زده نیز هنوز خسارتی به کشاورزان در پلدختر و معمولان پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه