شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9015
منتشر شده در سه شنبه, 09 مهر 1398 15:32
تعداد دیدگاه: 0
مقابله قوه قضائیه با فسادِ درونش بسیار قابل تحسین است؛
مقابله-قوه-قضائیه-با-فسادِ-درونش-بسیار-قابل-تحسین-است-انگ-سیاسی-به-دستگاه-قضا-نمی‌چسبد

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از عملکرد قوه قضائیه گفت: این نحوه برخورد که عملکرد قوه قضائیه دارای رنگ و بوی سیاسی دانسته شود و به آن انگ سیاسی و جناحی بزنند، بدترین نحوه مواجهه با فردی است که دارد کار می‌کند و اتفاقا کارش را هم به درستی انجام می‌دهد.

وی افزود: همه ما یکسری نظرات سیاسی داریم، یکی می‌تواند اصلاح‌طلب باشد و یکی اصولگرا. یکی اصلاح‌طلب است و بعد اصولگرا می‌شود و یا بالعکس، اما نمی‌تواند عملکرد افراد را با این گونه اظهارات که سیاسی است و جناحی، زیر سوال برد.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: ملاک و معیار ارزیابی عملکرد افراد است. به نظر من عملکرد قوه قضائیه در جهت ستیز و مبارزه با فساد است و این گونه نیست که بخواهد جناح خاصی را عزل کند و آقایانی هم که مدعی هستند از این نوع برخورد ناراحتند، مرتکب خلاف نشوند و اگر این آقایان خلاف نکنند، آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه هم نمی‌تواند به آنها کاری داشته باشد، اما وقتی فردی مرتکب تخلف می‌شود طبیعی است که پای قاضی و دادگاه به میان می‌آید.

دامادی خاطرنشان کرد: من دست هر کسی را که با فساد مخصوصا فساد اقتصادی مبارزه می‌کند و جلوی کسانی که از موقعیت‌شان به نفع جیب شخصی‌شان سو استفاده می‌کنند، می‌ایستد، می‌بوسم و از آقای رئیسی به خاطر مبارزه با فساد به طور ویژه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نوشتن دیدگاه